آسیاتک، به مناسبت نوروز 98 کمپین عیدانه سازمانی معرفی کرد


آسیاتک، به مناسبت نوروز 98 کمپین عیدانه سازمانی معرفی کرد

شرکت آسیاتک به مناسبت فرارسیدن نوروز 1398 برای 500 بنگاه، سازمان و شرکت مطرح کشور هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

آسیاتک با هدف ایجاد همدلی با سایر بنگاه‌های اقتصادی و ارائه تسهیلات نوروزی ویژه کارکنان سازمان‌ها ، کمپینی را با عنوان «عیدانه سازمانی» از تاریخ ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، در کمپین عیدانه سازمانی آسیاتک، سرویس‌های اینترنت پر سرعت ADLS، TD-LTE، بسته‌های ترافیکی و تلفن ثابت با قابلیت جابه‌جایی (آسیاتل) با تخفیف ویژه، اشتراک رایگان IPTV VOD، بسته‌های مسافرتی مانند تخفیف بلیط مسافرت‌های داخلی و تخفیف روی هزینه هتل‌های داخلی به درخواست‌کنندگان محترم ارائه خواهد شد. در ادامه می‌توانید سرویس‌هایی را که آسیاتک برای ارائه در نظر گرفته مشاهده کنید:

سرویس ۱۲ گیگابایت ۱۲ ماهه ۱۲ هزار تومان جهت ارائه به پرسنل سازمان‌های طرف قرار داد با آسیاتک خدمات تلفن ثابت ۳۰ هزار تومان پین اسنپ تریپ (تا سقف ۲۰ هزار تومان) و فیلم نت (یک ماه اشتراک رایگان)

شرکت آسیاتک به‌عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در نظر دارد تا با ارائه این طرح، سطح رضایت هموطنان از کیفیت زندگی را ارتقا داده و کامل‌ترین سبد خدمات ارتباطی را با تسهیلات ویژه جهت استفاده کارگران و کارمندان سازمان‌ها در اختیار ایشان قرار دهد.

این گزارش حاکی است رونق گردشگری، فعالسازی واحدهای خرد، کلان و محلی در صنعت توریسم و ایجاد سهولت در مسافرت‌های نوروزی کارمندان از جمله دستاوردهای این طرح بوده و شرکت آسیاتک به‌عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور در راستای مأموریت خود که بهبود زندگی و کار ازطریق رشد و تسهیل ارتباطات با ارائه خدمات با کیفیت، قابل اعتماد و فراگیر است، اقدام به ارائه این تسهیلات کرده است.

علاقه‌مندان، سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۱۵۴۴ داخلی ۱۴۱۱، ۱۴۱۲ و ۱۴۱۳ یا آدرس ایمیل marketing@asiatech.ir واحد بازاریابی این شرکت ارتباط برقرار کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟