افتتاح بزرگ‌ترین خانه ورزش روستایی کشور در قزوین


افتتاح بزرگ‌ترین خانه ورزش روستایی کشور در قزوین

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار قزوین و جمعی از مسئولان، بزرگ‌ترین خانه ورزش روستایی کشور در قزوین افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد زاهدی در مراسم تجهیز ۲۰ خانه ورزشی قزوین و افتتاح خانه ورزش روستای فارسیان گفت: تأسیس و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی با هدف ساماندهی برنامه‌های ورزشی در روستاها و پرهیز از پراکنده‌کاری‌ها و بی‌برنامگی‌ها در روستاها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خانه‌های ورزش روستایی محلی برای فعالیت‌های ورزشی روستاییان می‌شود که ساماندهی و برنامه‌ریزی را به همراه دارد و فعالیت‌های ورزشی در روستاها با برنامه انجام خواهد شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه پیش از تأسیس خانه‌های ورزش روستایی در روستاها، سالن‌ها و زمین‌های ورزشی احداث می‌شد اما برنامه‌ای وجود نداشت و سلیقه‌ای بود، اضافه کرد: با وجود خانه‌های ورزش روستایی برنامه مدونی برای ورزش روستا خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه تأسیس خانه‌های ورزش روستایی موجب ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی مردم روستاها به‌ویژه نوجوانان و جوانان اعم از دختر و پسر می‌شود، تصریح کرد: خانه‌های ورزش روستایی در سطح قهرمانی هم می‌تواند منجر به شناسایی استعدادهای ورزشی در روستاها شود که در شهرها این مهم به دلیل وجود امکانات، محقق می‌شود اما در روستاها مغفول مانده است.

زاهدی یادآور شد: با استعدادیابی مردم روستاها در حوزه ورزش، می‌توان شاهد سهم قابل‌توجهی از روستاییان در ورزش ملی و قهرمانی بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی