نماینده اهل سنت مجلس: انتصاب خانم ریگی به عنوان سفیر خوراک را از دشمن گرفت


نماینده اهل سنت مجلس: انتصاب خانم ریگی به عنوان سفیر خوراک را از دشمن گرفت

مهندس علیم یار محمدی نماینده اهل سنت مردم شریف زاهدان در مصاحبه‌ای که سایت پرسشگران با ایشان انجام داده، نظرات خود را در مورد سفیر شدن خانم ریگی که از اهل سنت می‌باشند، بیان داشته‌اند.

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت پرسشگران دانشجویان اهل سنت ایران، مهندس علیم یار محمدی نماینده اهل سنت مردم شریف زاهدان در مصاحبه‌ای که سایت پرسشگران با ایشان انجام داده، نظرات خود در مورد سفیر شدن خانم ریگی که از اهل سنت می‌باشند را بیان داشته‌اند.

در ادامه سئوال و پاسخ ایشان را مشاهده می‌کنید:

سئوال: سلام و عرض ادب خدمت شما مهندس علیم یار محمدی نماینده مردم شریف زاهدان نظر شما درباره انتصاب خانم ریگی به سمت سفارت ایران در کشور برونئی دارالسلام چیست؟ و نظرتان را درباره این که کانال کمپین بلوچ و سهاب در لباس اهل سنت به ایشان توهین کردند و در حال تخریب جمهوری اسلامی هستند را هم بفرمایید؟


مهندس علیم یارمحمدی: نمی دانم ابراز شادمانیام را چگونه بگویم، نمی‌دانم اهمیت دولت و نظام را به اهل سنت و مخصوصا خانم اهل سنت و بلوچ را چگونه بگویم، نمی‌دانم از این که به بچه های ما میدان داده می شود و باورشان دارند و باورشان می کنند از این منظر چگونه بگویم. این که برخی [دشمنان] توقع حمایت اهل سنت از حکومت و نظام و حاکمیت و دولت و همراهی با آنها را نداشتند [چگونه] بگویم.


بله خانم ریگی، خانم پر تلاش و زحمتکشی بوده‌اند و ببینید از روزی که نکوداشتی برای این خانم گرفته شده هر آنچه خوراک در طول روز برای رسانه های بیگانه و معاندین و دشمنان بوده است این ها جمع کردند و پیام این است که ما خوراک را از دشمن می گیریم و بخش بزرگی از خوراک دشمنان این است که می گویند بین اهل سنت و اهل تشیع تبعیض قائل می شوند و این تبعیض با این کار از بین رفت و حرکت ایشان و رفتن ایشان در مراسم نکوداشت نقشه هاشان را خنثی کرد.


باید خاکریز های دشمن را از آنها بگیریم. خاکریزهای دشمن همین است دشمن این موضوعات را گرفته و بولد کرده و پر رنگ کرده و ما باید این خاکریزها را از آنها بگیریم و کم کم باید با میدان دادن نخبگان اهل سنت چه خانم و چه آقا و مشارکت دادن به آنها در مسئولیت در ادارات و نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و حتی سیستم های اطلاعتی امنیتی و این ظرفیت خوب و بسیار بالای تقریبا ۲۵ میلیون نفری کشور را که با مشارکت می‌توانند همه دشمنان را سرنگون کنند.

این کانال هایی که به خانم ریگی توهین کردند مطمئنا با عملکرد مثبت ایشان در این سمت و با فعالیت ها خودی نشان دهند همانند مناصب قبلی این که توانست وحدت میان شیعه و سنی را حفظ کند اینکه برای توسعه استان و شهرستانی که در دست ایشان بوده و پیگیری کرده و در میان فرماندارها زرنگ تر و فعال تر بوده است این عده ای هم که میخواستند چهره های این چنینی را تخریب کنند با این وضعیت نا امید می شوند.


با صحبت‌هایی که خانم ریگی کردند هم حرکت حرکت خوبی است و هم اعتمادی که به اهل سنت شد به خانم های بلوچ شده حاکی از این است که در استان اقدامات خوبی صورت می گیرد.


این رسانه ها[ی معاند] که هم شما و قطعا ما را مکدر کرده است بنابراین مسیر خود را عوض خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری