«هفت شهر عشق» روی صحنه رفت/ خبر لغو اجرا تکذیب شد


«هفت شهر عشق» روی صحنه رفت/ خبر لغو اجرا تکذیب شد

کنسرت نمایش «هفت شهر عشق» چهارشنبه هشتم اسفند خلاف اخبار منتشر شده مبنی بر لغو اجرا با تاخیر روی صحنه رفت و تهیه‌کننده این نمایش پیش از شروع اجرا درباره علت تاخیر آن توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت نمایش «هفت شهر عشق» به نویسندگی محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی محمد عبدی‌زاده، خلاف خبری که ساعاتی پیش درباره لغو اجرای آن اعلام شده بود، چهارشنبه هشتم اسفندماه طبق برنامه اعلام شده و البته با تاخیر در هتل اسپیانس پالاس روی صحنه رفت.

منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده کنسرت نمایش «هفت شهر عشق» پیش از اجرا روی صحنه حضور پیدا کرد و در بخشی از سخنان خود ضمن عذرخواهی از حاضران درباره تاخیری که در اجرا صورت گرفته بود، بیان کرد: «صمیمانه بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنم، من خیلی کوتاه و سربسته درباره این اتفاق توضیح می‌دهم چون بیشتر نمی‌توانم بگویم. تا دو سه ساعت قبل شرایط به گونه‌ای شد که اجرا نباید انجام می‌شد و اعلام کردند که فضا خاص و امنیتی است و کنسرت نمایش نباید اجرا شود. همانطور که دید ظرفیت سالن کامل بود ولی الان دیگر نیست به واسطه اینکه خود ما نیز سردرگم بودیم و تنها کاری که کردیم این بود که اعلام نکردیم این نمایش اجرا نمی‌شود که تقصیر ما نباشد. من عذرخواهی می کنم اتفاق خوبی نبود. بچه‌های ما ۴۸ است که تمرین می‌کنند و به دلیل وقفه‌ای که افتاد برخی از بازیگران قرار شد نیایند و برخی هم قرار شد بیایند و به همین دلیل تمرین قبل از اجرا دچار مشکل شد و علت تاخیر در اجرای نمایش نیز همین مسئله بود.»

ژاله صامتی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، شقایق فراهانی، ریحانه پارسا و روزبه بمانی بازیگران این کنسرت نمایش هستند.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1236328

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت