کریم شیره‌ای در ناصر خسرو زنده شد


نمایش «عالی‌جناب» که با هدف معرفی کریم شیره‌ای، اولین کمدین ایرانی ساخته شده، از 6 اسفند در تالار ناصرخسرو روی صحنه‌ رفته است.

آفتاب‌‌نیوز :
«عالی‌جناب» به نویسندگی و کارگردانی و طراحی محمد مهدی‌پریزاد، از روز دوشنبه ٦ اسفند در تالار ناصرخسرو روی صحنه رفته است.

حامد رحیمی، مستانه سرخه، حدیث صالحی، علی مرادی، مهربان خداوردی، امید رهبر، الهه تنهایی، تیما تقی‌زاده، کیان غلامی، بابک شیرخانی، عباس ابوالقاسمی و محمد حسینی‌نژاد در این نمایش به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند و مریم یارمحمدی، شقایق الیاس‌وند، کتایون سلطانی، کیمیا فراهانی، مستانه سرخه و مائده یوسفی در گروه حرکت این نمایش فعالیت می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان از حمید عبدالحسینی (مجری طرح)، امید رهبر (بازیگردان)، الهه تنهایی (دستیار کارگردان و طراح فرم)، مریم یارمحمدی (منشی صحنه)، کتایون نیک‌پوی (طراح گریم)، نجمه بهرامی (مجری گریم) و سهیلا انصاری (مشاور رسانه) نام برد.

گروه موسیقی که در این نمایش هنرنمایی می‌کنند نیز از محمد روحی (نوازنده تمبک)، محمدرضا عالمی (نوازنده تار) و سیدامیر هاشمی‌نوا تشکیل شده است.

«عالی‌جناب» نمایشی کمدی، تاریخی است که سعی در شناساندن کریم شیره‌ای به عنوان اولین کمدین ایرانی دارد. در این نمایش، کریم شیره‌ای، دلقک دربار، در فصل زمستان خدمت ناصرالدین شاه قاجار می‌رسد و سعی در گرفتن پول از شاه قاجار دارد که راه به اندرونی شاه پیدا می‌کند و....

خبرآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا