تجلیل از بانک ملت در جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران


ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران با حضور حدود 600 خیر نیک اندیش دانشگاه برگزار و در این جشنواره از بانک ملت به عنوان یکی از خیران بزرگ تجلیل شد.

ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران با حضور حدود ۶۰۰ خیر نیک اندیش دانشگاه برگزار و در این جشنواره از بانک ملت به عنوان یکی از خیران بزرگ تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومی به نمایندگی از دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، تندیس خیر نیک اندیش را از دست رییس دانشگاه تهران دریافت کرد.

دکتر نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در این همایش با اشاره به این نکته که افتخار دانشگاه تهران این است که از پشتیبانی و کمک خیرین نیک اندیش برخورداراست، افزود: علاوه بر کمک مادی خیرین، دانشگاه تهران از کمک های معنوی و فرهنگی خیرین نیز بهره مند می شود و با ایجاد فضای معنوی و روحانی به وجود آمده در دانشگاه، نسل جدیدی در کنار آموزش تربیت می کند که بسیار ارزشمند است. رییس دانشگاه تهران اظهار امیدواری کرد که دانشگاه تهران بتواند به کمک خیرین و واقفین بتواند این حرکت را ادامه دهد.

تجلیل از بانک ملت در جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران

دکتر کمره ای، رییس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران با اشاره به تعداد ۱۳۲۴ خیر دانشگاه تهران از ابتدای تاسیس دانشگاه افزود: از این تعداد خیر نیک اندیش، تعداد ۴۷ نفر در سال های اخیر به بورسیه دانشجویان پرداخته اند، ۸۲ نفر در بخش ساخت و تجهیز، ۵۶۰ نفر در قالب هدایا به دانشگاه، بیش از ۶۰۰ نفر خیر اندوخته و صندوق نیکوکاری و ۱۲ نفر در قالب حامی هزینه های جاری بنیاد به حمایت از دانشگاه پرداخته اند.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷ با حمایت خیرین نیک اندیش، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به دانشگاه تهران در بخش های مختلف کمک شده و نقش بنیاد حامیان دانشگاه تهران در جذب خیرین نیک اندیش بیش از ۱۹ میلیارد تومان بوده است.


تجلیل از بانک ملت در جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران
دکتر کمره ای افزود: برنامه های اصلی بنیاد علاوه بر بورسیه دانشجویان، ساخت و بهسازی ساختمان ها، تجهیز آزمایشگاه ها و کتابخانه ها، حمایت از ایده های نو، اشتغال دانشجویان، توسعه مشارکت خیرین در حمایت دانشگاه تهران و برگزاری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برای به ثمر نشاندن ایده های نوآورانه جوانان است.

وی با اشاره به صندوق و اندوخته نیکوکاری دانشگاه افزود: با حمایت خیرین نیک اندیش اعتبار صندوق که در بورس ثبت شده است به پنج میلیارد ریال در سال جاری رسید.

در این مراسم از ۴۳۰ نفر از خیران نیک اندیش صندوق و اندوخته نیکوکاری دانشگاه، ۶۰ خیر نیک اندیشی که بین ۲ تا ۲۰ میلیون تومان در سال جاری به دانشگاه تهران کمک کره اند، تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، بانک ملت به تازگی ۲۰۰ دانشجوی برتر معرفی شده از سوی بنیاد حامیان دانشگاه تهران را تا پایان دوره تحصیلات عالیه، تحت حمایت مالی قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟