افزایش بودجه متمم قطار شهری


افزایش بودجه متمم قطار شهری

نظریه کمیسیون تلفیق و کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد درباره متمم بودجه٩٧ شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، از دستورکارهای جلسه روز گذشته شورا بود.


شهرآرا آنلاین - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر، در توضیحاتی درباره این نظریه بیان کرد: مبلغ اصلاحیه بودجه شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد نسبت‌به بودجه مصوب ٧‌درصد رشد دارد که در کمیسیون تلفیق مصوب شد.

به گفته محمدحسین ودیعی، در اصلاحیه متمم بودجه این شرکت، بودجه از ٨۶٣‌میلیارد‌‌ریال به ٩٢٣‌میلیارد ریال افزایش یافته است. ودیعی در توضیحاتی درباره دلایل افزایش بودجه متمم بیان کرد: بخشی از این رشد در قسمت منابع و مربوط به سرفصل کمک و یارانه شهرداری درنظر گرفته شده است. قسمت دیگر مربوط‌به حوزه مصارف است که در بخش‌های حقوق و دستمزد و تغییرات ناشی از این بخش و نیز هزینه نگهداری قطار شهری لحاظ شد.

آن‌طور‌که ودیعی گفت در شش‌ماهه دوم معمولا تغییرات عمده بودجه‌ای در نگهداری قطار شهری شکل می‌گیرد؛ بنابراین، کمیسیون تلفیق این افزایش ٧‌درصدی متمم بودجه شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد را تأیید کرد.در ادامه جلسه، این عضو شورا ماده‌واحده و تبصره‌های این اصلاح بودجه را قرائت کرد که با رأی‌گیری صورت‌گرفته، تمام اعضای حاضر در جلسه به اصلاح متمم رأی مثبت دادند.

اصلاح متمم بودجه سازمان تاکسی‌رانی، دستور بعدی صحن علنی شورای شهر مشهد بود. ودیعی، اصلاح بودجه سازمان تاکسی‌رانی نسبت‌به بودجه مصوب را ٣‌درصد ذکر کرد.

افزایش صدور پروانه تاکسی‌رانی و مزایده شبکه بی‌سیم، از‌جمله دلایل افزایش اصلاح متمم سازمان تاکسی رانی مشهد مطرح شد. در پایان قرائت ماده‌واحده و تبصره‌ها، اصلاح بودجه سازمان تاکسی‌رانی به تصویب رسید.

پایانه‌های مسافربری، لایحه اصلاحی بودجه خود را به کمیسیون تخصصی فرستاده بود که در کمیسیون تخصصی و کمیسیون تلفیق این اصلاح بودجه مورد بررسی قرار گرفت. افزایش پیشنهادی این سازمان ٢درصد بود که در جلسه علنی شورای شهر مشهد به تصویب اعضا رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان