دادگستری هرمزگان: اجازه رفتار غیراخلاقی به گردشگر نماها را نمی‎دهیم


دادگستری هرمزگان: اجازه رفتار غیراخلاقی به گردشگر نماها را نمی‎دهیم

مهر نوشت: رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: اجازه نمی‌دهیم که برخی افراد گردشگرنما با توهین به اعتقاداتو انجام رفتارهای نامناسب و غیر اخلاقی موجبات ناراحتی مردم جزیره هرمز را فراهم کنند.

محمد صادق اکبری در جریان برگزاری آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری قشم با اشاره به این مطلب که جاذبه های بی نظیر گردشگری موهبتی الهی است که استان هرمزگان را به قطب صنعت گردشگری مبدل نموده است، خاطر نشان کرد: ضرورت دارد طرح جامع گردشگری استان هرمزگان با توجه به مؤلفه‌های پیشگیرانه از بروز و ظهور بی اخلاقی ها، جرائم، تخلفات و آسیب‌های اجتماعی در این حوزه تدوین و اجرایی شود.

وی با اعلام این مطلب که برخی هنجارشکنان با سوء استفاده از فعالیت های گردشگری ،اقدام به رفتارهایی غیر اخلاقی و خارج از عرف اجتماعی کرده اند ، خاطرنشان کرد: اقدامات هنجارشکنانه ای از این دست که امنیت اخلاقی جامعه به ویژه نسل جوان را تهدید می کند، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی استان هرمزگان مواجه خواهد شد.

اکبری اظهار داشت: خاک سرخ جزیره هرمز بسیار ارزشمند است ، اما سرخ تر از خاک هرمز ، خون شهیدان والامقام آن است که مسئولیت ما را در پاسداری از ارزش ها و آرمان های شهدا و برخورد با مفاسد اخلاقی و هنجارشکنی های فرهنگی دو چندان می سازد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: اجازه نمی‌دهیم که برخی افراد گردشگرنما با توهین به اعتقادات و ارزش ها و انجام رفتارهای نامناسب و غیر اخلاقی موجبات ناراحتی مردم جزیره شهیدپرور هرمز و دیگر گردشگران را فراهم آوردند و فرصت گردشگری در این جزیره و استان را به تهدید تبدیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اعلام این مطلب که مقابله با هنجارشکنان فرهنگی در جزیره هرمز و دیگر مناطق استان، مطالبه ای عمومی است تأکید کرد:دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی ، نیروی مقاومت بسیج و دیگر دستگاه های متولی ، هرمزگان را برای هنجارشکنان و قانون گریزان نا امن خواهد کرد.

17231

کد خبر 1235995

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج