فراری در صدر خواهد بود اما ردبول می تواند پیروز شود


فرمول یک ایران – مشاور موتوراسپورت ردبول، دکتر هلموت مارکو معتقد است که فراری تیمی شکست ناپذیر در 2019 خواهد بود و آن ها نیز می توانند پیروزی در چند مسابقه را از آن خود کنند. پس از همکاری خوب تورو روسو و هوندا در 2018، تیم فرمول یک ردبول نیز تصمیم گرفت با برهم زدن همکاری طولانی مدتش با رنو، برای فصل 2019 از پاوریونیت های کمپانی ژاپنی استفاده کند...

فرمول یک ایران – مشاور موتوراسپورت ردبول، دکتر هلموت مارکو معتقد است که فراری تیمی شکست ناپذیر در 2019 خواهد بود و آن ها نیز می توانند پیروزی در چند مسابقه را از آن خود کنند.

پس از همکاری خوب تورو روسو و هوندا در 2018، تیم فرمول یک ردبول نیز تصمیم گرفت با برهم زدن همکاری طولانی مدتش با رنو، برای فصل 2019 از پاوریونیت های کمپانی ژاپنی استفاده کند و هوندا در مرحله ی اول تست های بارسلونا، نزدیک به 900 دور را با موفقیت پشت سر گذاشت و به نظر می رسد این نشانه ی خوبی برای تیم اتریشی باشد.

فراری در صدر خواهد بود اما ردبول می تواند پیروز شودفراری در صدر خواهد بود اما ردبول می تواند پیروز شود هلموت مارکو مشاور تیم فرمول یک ردبول و سباستین فتل راننده فراری

مارکو معتقد است که فراری سریع ترین خودرو را در اختیار دارد اما ردبول و مرسدس بسیار از تیم ایتالیایی دور نیستند:

چیزی که من در پیست دیدم، فراری قطعا سریع ترین خودرو را دارد و پشت سر آن ها ردبول و مرسدس قرار دارند.

باید دید که چه کاری می توانیم انجام دهیم اما در حال حاضر کاملا خوش بین هستیم که می توانیم چند مسابقه را با تکیه بر توانایی هایمان پیروز شویم و نه فقط در صورتی که دیگران دچار مشکل شوند و یا در پیست های خاص مانند مونت کارلو و سنگاپور.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022