خودسازی و تقوا از شاخص های مهم علما و روحانیون/ایجاد ظرفیت های فرهنگی و مذهبی ارزشمند در شهرستان


خودسازی و تقوا از شاخص های مهم علما و روحانیون/ایجاد ظرفیت های فرهنگی و مذهبی ارزشمند در شهرستان

حجت الاسلام صالحی زاده خودسازی و تقوا را از شاخص های مهم علما و روحانیون دانست و گفت: باید با مشارکت این قشر زمینه بیشتر رشد و تعالی فرهنگی، دینی و معرفتی را در جامعه فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کهگیلویه، امام جمعه شهر دهدشت و جمعی از سبز پوشان سپاه پاسداران با سید بمونی صالحی زاده دیدار کردند.

حجت الاسلام صالحی زاده در این دیدار به مسائل اعتقادی روز اشاره کرد و گفت: رواج دین و ارزش های فرهنگی از وظایف اصلی علما بوده و باید در این بخش از ظرفیت نخبگان بیشتر استفاده شود.

وی خودسازی و تقوا را از شاخصه های مهم علما و روحانیون دانست و گفت: باید با مشارکت این قشر زمینه بیشتر رشد و تعالی فرهنگی، دینی و معرفتی را در جامعه فراهم کرد؛ چرا که علما وظیفه هدایت مردم را به عهده دارند و لازم است که در مورد خود نیز توجه بیشتری داشته باشند.

صالحی زاده ادامه داد: علمای این شهرستان با وحدت و همدلی خود، ظرفیت های فرهنگی و مذهبی خوبی ایجاد کرده اند و آئین های ملی، مذهبی و مردمی همچون نمازهای جمعه و جماعات مساجد با شرکت پرشور مردم برگزار می شود.

شایان ذکر است، حجت الاسلام سید بمونی صالحی زاده در دوران انقلاب رهبری نهضت در منطقه لنده را به عهده داشت و پدر طلبه شهید «سید محمد نقی صالحی زاده» است که در دوران دفاع مقدس و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط