به دنبال تکذیب اظهارات کریمی قدوسی نماینده مشهد در رابطه با تلاش سرویس های جاسوسی برای اجرای پروژه نفوذ در میان مسوولان عالی رتبه دولت، نماینده شاهین شهر شهادت داد که چنین گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه در اختیار برخی از نمایندگان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری موج، در روزهای اخیر فیلمی از جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در فضای مجازی منتشر شد که مدعی بود خواهرزاده حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در تماس با وی، به روحانی می گوید که انگلیس خواستار تغییر یکی از مسوولان کشور است.

کریمی قدوسی در توییتی پیرامون پخش این فیلم نوشت: آنچه اخیرا در فضای مجازی پیرامون مسئله نفوذ و نقش جیسون رضاییان ، جاسوس زبده سازمان سیا و دیگر مسائل پخش شده است؛ مربوط به مجلس قبل است. اداره اطلاعات سپاه در جمع ۲۳ نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی جزئیات این نفوذ رامطرح نمود و این حق مردم است که از مصادیق نفوذ و ‌خطر آن مطلع باشند.

این در حالی است که روابط عمومی سپاه این اظهارات را تکذیب کرده است.

پس از تکذیب روابط عمومی سپاه، جواد کریمی قدوسی متنی را امروز در اختیار خبرنگاران قرار داد که در آن به تشریح مطالب مطرح شده در کمیسیون امنیت ملی از جریان نفوذ می پردازد.

زیر این متن را حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر امضا کرده و نوشته است: "بنده شاهد بودم این مطالب بیان شده"

متن فوق به این شرح است: در مجلس نهم و در جمع تعدادی از نمایندگان توسط برادری از اعضای سازمان اطلاعات سپاه در کمیسیون امنیت ملی گزارش مفصلی از پروژه نفوذ توسط جاسوس زبده سازمان سیا، جیسون رضاییان تشریح شد که سند و نوار آن در کمیسیون امنیت ملی موجود است.

از جمله این بخش از اعتراف جیسون رضاییان که می گوید به اوباما رییس جمهور (سابق) آمریکا شش ماه یک بار ملاقات می کردم و گزارش کارم را به او می دادم. به او گفتم دست از حمایت موج سبز (فتنه گران 88) بردارد. این افراد بیشتر طبقات بالای شهر تهران هستند. اگر می خواهید جمهوری اسلامی ایران را از پای در بیاورید، باید کاری کنید که مردم تهران از خیابان جمهوری به پایین به خیابان ها بیایند و خانواده شهدا با عکس شهدای خود مقابل جمهوری اسلامی بیاستند. (یعنی مردم ایران را فقیر کرد) جیسوین رضاییان در این اعترافات می گوید، آنقدر به آقای روحانی رییس جمهور ایران نزدیک شدم که طعم آدامس ایشان را هم می دانم. جیسیون رضاییان در پروازهای سفرهای استانی همراه آقای رییس جمهور حضور داشته و ...

زمانی که با حکم قضایی جیسیون رضاییان دستگیر می شود، به عنوان خبرنگار واشنگتن پست مجوز فعالیت داشت. جناب آقای روحانی نامه ای اعتراض آمیز به مقام عالی رتبه می نویسد که چرا سپاه یک خبرنگار آمریکایی را به عنوان جاسوس دستگیر کرده است.

آن نامه به مقام عالی رتبه، به فرمانده محترم سپاه منعکس می شود. فرمانده محترم سپاه به سازمان اطلاعات سپاه دستور می دهند که به مسوولین اطلاع رسانی شود. از جمله به اعضای کمیسیون امنیت ملی گزارش مفصلی داده می شود و تاکید هم می شود که به اطلاع عموم رسانده شود. آن زمان بنده از این جلسه خبری را منتشر نکردم. زیرا دیگر اعضای کمیسیون هم این اخبار را شنیدند. ولی متاسفانه یک ماه گذشت و کسی از همکاران مصاحبه ای نکرد. لذا بنده برای انجام این وظیفه، مصاحبه مفصلی با یکی از خبرگزاری ها انجام دادم.

ولی متاسفانه دولت از مصاحبه بنده شکایت نمود، ولی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان این شکایت را رد نمود.

1 – در جلسه دیگری با حضور نمایندگان، برادری از اعضای سازمان اطلاعات سپاه در حوزه نفوذ در پاسخ به سوالات متعدد نمایندگان در کمیسیون اقتصاد و در جمع دیگر اینگونه توضیح دادند: از میز MI6 از لندن شبانه زنگ می زنند به مسوول ارتباطات ریاست جمهوری که خواهرزاده آقای رییس جمهور می باشند و می گویند به آقای روحانی بگویند در سخنرانی های خود اینگونه موضع بگیرند و مسوولین اطلاعات سپاه اسناد این تماس را حضوری به رویت آقای روحانی می رسانند. ایشان این پیشنهادات را تایید می کنند، ولی می گویند من توجهی به این توصیه ها و پیام ها نداشته ام.

دادستان محترم تهران حکم دستگیری مسوول ارتباطات را صادر می کند. ولی موقع اجرای حکم فرد مورد نظر در منزل نبوده و رییس جمهور توصیه می کند از ریاست جمهوری خارج نشود.

2 – خبر دیگری را که ما از همین طریق بدست آوردیم این بود که فرزند آقای حسین فریدون که برادر و دستیار ویژه آقای رییس جمهور بوده از آمریکا به پدرش زنگ می زده و می گفته سلام من را به عمو جان (آقای روحانی) برسانید. بگوید اینجا (آمریکا) می گویند فلانی را بردارید و فلانی را بگذارید و تاکید داشتند نوار این گفتگو ها موجود است.

کلیپ پخش شده اخیر در فضای مجازی مربوط به یک سال و نیم قبل می باشد. باز از این مواضع دولت شکایت کرد. دقیقا مسائل این کلیپ را پیاده نمود. در هیات نظارت نمایندگان شکایت دولت واصل شد. هیات تصویب کرد خود (جواد کریمی قدوسی) به دادسرا توضیح بدهد. سیر دادرسی قریب به یک سال طول کشید و در نهایت دادگاه ویژه کارکنان حکم صادر نمود و دفاع را پذیرفت و پرونده بسته شد.

این گزارش گوشه کوچکی از تحقیقات نمایندگان روی پروژه نفوذ می باشد که بنابر وظائف نمایندگی قصد جلوگیری از خطر نفوذ به آن پرداخته ایم.

هیچ نماینده ای به هیچ طریقی مدعی نبوده رییس جمهور محترم با سرویس های جاسوسی ارتباط داشته، ولی بنابر اسناد منتشر شده در رسانه ملی (صدا و سیما) در گزارش های مستند خارج از دید و گزارش های رسمی به مجلس مطمئنیم نفوذ عناصر دشمن با واسطه و بی واسطه در حوزه های مختلف اجرایی اتفاق افتاده و وضعیت عمومی کشور ناشی از این نفوذ و نفوذی ها می باشد.از جمله در حوزه مذاکرات هسته ای.