بهنام بانی دوباره پابه توپ می‌شود / شما هم دعوتید به مصاف مهربانی


بهنام بانی دوباره پابه توپ می‌شود / شما هم دعوتید به مصاف مهربانی

آخرین مسابقه خیریه تیم هنرمندان در سال 1397، جمعه 10 اسفند در سالن برق آلستوم مقابل تیم بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان برگزار می‌شود.

سرویس ورزش مشرق - در این دیدار تیم هنرمندان به سرپرستی هومن جوادی با سرمربیگری محمدرضا مهدوی و با حضور هنرمندانی همچون بهنام بانی، هومن جوادی، سیدجواد هاشمی، محمدرضا عیوضی، نیما نکیسا، علی لهراسبی، پویا امینی، مهدی ماهانی و جمعی از سلبریتی های دیگر ورزش و هنر به مصاف تیم "بنیاد نیکوکاری دستهای مهربانی" با شعار #من_یک_نارنجی_هستم می‌رود.

علی خسروی اعلام کرد قضاوت این دیدار برعهده جواد فهیمی راد و منوچهر نظری با نظارت محمد فنایی کمک داور فینال جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکاست.

همچنین "زهرا یوسفی" مدیرعامل بنیاد که از ۱۲ سال پیش در حمایت از زنان سرپرست خانوار راه اندازی شده با تقدیر از دکتر فرجی مؤسس این مرکز گفت: این بنیاد در زمینه حمایت از بانوان سرپرست خانوار، ایتام، توانمندسازی بانوان، مدرسه سازی و ساخت مراکز درمانی، نگهداری و آموزش از ایتام و امروز حمایت از بیماران "ایکتیوز" به کار خود تا کنون ادامه داده است.

بهنام بانی دوباره پابه توپ می‌شود / شما هم دعوتید به مصاف مهربانیاعضای تیم ستارگان هنر و بنیاد خیریه همراه با اصحاب رسانه عکسی به یادگار گرفتند

وی درباره بیماران ایکتیوز تاکید کرد: این بیماران به واسطه نوع بیماری پوستی شأن از یک سال پیش تحت حمایت این بنیاد قرار گرفته اند. آنها متأسفانه هنوز تحت پوشش بیمه نیستند و از نظر درمان و تهیه دارو مشکل دارند.

یوسفی اضافه کرد: این هفته مصادف با روز بیماری‌های نادر است. به همین دلیل قرار است عده‌ای از آنها برای تماشای این مسابقه حضور پیدا کرده تا هم در این جشن حضور داشته و هم مردم با آنها آشنا شوند و بدانند که بیماری آنها واگیردار نیست.

در ادامه هومن جوادی مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر تاکید کرد: من پیش از آشنایی با بنیاد دست‌های مهربان این بیماری را نمی‌شناختم و در این بازی قصد داریم بیماران ایکتیوز را به مردم شناسانده و نشان دهیم این بیماری واگیردار نیست. اگرچه خاص و نادر است اما در ارتباط و معاشرت با این افراد اتفاقی سلامتی شما را تهدید نمی‌کند.

بهنام بانی دوباره پابه توپ می‌شود / شما هم دعوتید به مصاف مهربانی

به گزارش مشرق، لازم به ذکر است؛ ۱۵ هزار خانوار در ۱۴ استان تحت پوشش این بنیاد هستند. مدیرعامل بنیاد از تأسیس ۴ مدرسه و ۶ مرکز درمانی مخصوص اعضای همین خانواده‌ها نیز خبر داد.

ناگفته نماند؛ حضور خانواده‌ها برای تماشای این دیدار منعی ندارد و قرار است عوائد حاصل از این بازی صرف امور خیریه در همان بنیاد شود.

مقرر شد این دیدار در دو وقت ۲۵ دقیقه‌ای یا سه وقت ۱۰ دقیقه‌ای برگزار شود.

بهنام بانی دوباره پابه توپ می‌شود / شما هم دعوتید به مصاف مهربانی

سید جواد هاشمی بازیگر و کاپیتان تیم ستارگان هنر درباره این بازی گفت: این اتفاق بسیار شایسته در تیم ستارگان هنر را به سهم خودم تبریک می گویم چرا که هیچ بردی جز برد در اخلاق، نیکوکاری و کمک برایش مهم نیست و این بسیار ارزشمند است.

وی افزود: این برنامه می‌تواند مقدمه‌ای برای وقوع اتفاقات بهتر در جامعه باشد. در این عرصه‌ها مردم بایستی ورود کنند و تبلیغات اصحاب رسانه در این زمینه می‌تواند به ترویج امر خیر و نیکوکاری در جامعه کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!