پیوستن ایران خودرو خراسان به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی


پیوستن ایران خودرو خراسان به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی

با امضای تفاهم نامه همکاری اقتصادی با استانداری خراسان رضوی، شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان معین اقتصادی بخش احمدآباد شهرستان مشهد تعیین شد.

پیوستن ایران خودرو خراسان به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی

ایران اکونومیست- به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این تفاهم نامه در راستای پیاده سازی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در منطقه، میان رزم حسینی استاندار خراسان رضوی و زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان منعقد و شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان شانزدهمین معین اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی تعیین شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از سالن های تولیدی ایران خودرو خراسان ضمن ابراز خرسندی از حضور این شرکت در منطقه اظهار کرد: ایران خودرو خراسان ظرفیت اقتصادی خوبی برای کمک به اجرای طرح توسعه اقتصاد مقاومتی در منطقه بینالود و ارتقای این منطقه ایجاد کرده است.

رزم حسینی با ابراز خرسندی از استقبال و پذیرش مسئولیت ایران خودور خراسان برای ورود به طرح مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی که در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری اجرا می شود گفت: امید است با همت مردم منطقه و همراهی آنان شاهد توسعه ایمن منطقه و بهبود معیشت مردم باشیم.

بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان با اشاره به این موضوع که ظرفیت تولید این شرکت روزانه 700 دستگاه خودرو است اظهار داشت: در شرکت ایران خودرو خراسان تعداد پنج هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند که هزار و 600 نفر از آن ها از افراد بومی منطقه هستند و این موضوع تاثیر بسزایی در پیشگیری از مهاجرت در منطقه داشته است.

لازم به ذکر است، طرح عملیاتی معین که در استانداری خراسان رضوی اجرایی شده، براساس مفهومی تحت عنوان «مثلث توسعه اقتصادی خراسان رضوی» سه ضلعی تعریف شده که در قاعده آن بخش خصوصی و سایر اضلاع آن کارگزاران حکومتی و نمایندگان مجلس قرار داشته و ائمه جمعه در مرکز این مثلث نقش نظارتی را برعهده دارند. در این طرح شرکت‌ها در کنار دستگاه اجرایی، مجموعه حاکمیتی، امام جمعه و نمایندگان مجلس، حوزه اقتصادی منطقه خود را به عنوان معین اقتصادی مدیریت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در