بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی برای بانوان نیم بها شد


بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی برای بانوان نیم بها شد

همدان- ایرنا- مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان گفت: با توجه به فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان برای بانوان نیم بها شد.

ربیعه علیمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در روز میلاد حضرت فاطمه(س) 50 درصد تخفیف برای استفاده از استخرهای الوند و کوثر پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در روز چهارشنبه هفته جاری سینما کانون پرورش فکری برای خانواده ها تخفیف هایی در نظر گرفته است.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان ادامه داد: در رایزنی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، هزینه بازدید اماکن تاریخی و فرهنگی برای بانوان نیم بها محاسبه می شود.
علیمحمدی بیان کرد: با توجه به تاکید استاندار همدان برنامه های روز زن امسال در یک هفته برگزار شد و مقام عالی دولت در استان بر ضرورت توجه به خواسته ها و مطالبات قشر بانوان تاکید کرد.
وی ادامه داد: خواسته استاندار همدان برگزاری برنامه ها و آیین های جشن در شان و جایگاه بانوان و فراهم کردن زمینه ای برای بیان مطالبات زنان در اجتماع است.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان، برگزاری جشن بزرگ ازدواج در دانشگاه آزاد، برگزاری جشن کوثر در سالن سه هزار نفری امام علی(ع) و برگزاری جشن بزرگ فاطمی با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و اجرای حرکات نمایشی برای معرفی هیات های ورزشی بانوان را از برنانه های هفته زن برشمرد.
علیمحمدی همچنین از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب برای مددجویان بند نسوان زندان همدان به مدت سه روز، همایش سیرت فاطمی با محوریت فرهنگی و پیاده روی خانوادگی را از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد.
7526/2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟