کمبود ماهی و قیمت فعلی آبزیان در هرمزگان جای سوال دارد


کمبود ماهی و قیمت فعلی آبزیان در هرمزگان جای سوال دارد

استاندار هرمزگان گفت: هدف ما این است که از تجربه و ایده های صیادان در راستای رفع مشکل کمبود آبزیان و قیمت ماهی در استان بهره ببریم.

به گزارش ایسنا، فریدون همتی در نشست صمیمی با جامعه صیادی استان هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌های صیادان استان هرمزگان، بیان کرد: در شرایط امروز بازار شیلات هرمزگان با دو مسئله کمبود ماهی و قیمت آبزیان مواجه است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار لنج صیادی و سه هزار قایق دارای مجوز صید در استان هرمزگان هستند.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در هرمزگان، برای جامعه کمبود ماهی و قیمت فعلی آبزیان در این استان، جای سوال است.

همتی تصریح کرد: از جامعه صیادی استان هرمزگان انتظار داریم متناسب با سوخت و دیگر امکاناتی که دریافت می کنند ماهی‌هایی که صید می کنند، وارد بازار شود.

وی گفت: در شرایط جنگ اقتصادی با دشمنان، فعالان تمامی بخش ها باید همکاری لازم را داشته باشند تا زندگی مردم با مشکل مواجه نشود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که از تجربه و ایده های صیادان در راستای رفع مشکل کمبود آبزیان و قیمت ماهی در استان بهره ببریم.

همتی اضافه کرد: خواسته ما از جامعه صیادان هرمزگان این است که تمامی تلاش و کمک لازم را در راستای تامین ماهی در بازار استان هرمزگان و حتی سایر مناطق کشور داشته باشند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه روحیه تلاشگری، ایثار و فداکاری خوبی در میان صیادان هرمزگان وجود دارد و خواهیم توانست با کمک آنها بر مشکلات غلبه کنیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟