راپ سوئینگ


اگر دلتان هوس یک ورزش ماجراجویانه در میان دره های اطراف استان تهران را کرده است، پرش از ارتفاع به وسیله طناب می تواند گزینه خوبی پیش روی شما باشد. در راپ سوئینگ چند رشته طناب اصلی به قسمت مرتفع کوه‌های دو طرف دره وصل شده است و شما از ارتفاع 100 متری مثل آونگ […] نوشته راپ سوئینگ اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

اگر دلتان هوس یک ورزش ماجراجویانه در میان دره های اطراف استان تهران را کرده است، پرش از ارتفاع به وسیله طناب می تواند گزینه خوبی پیش روی شما باشد. در راپ سوئینگ چند رشته طناب اصلی به قسمت مرتفع کوه‌های دو طرف دره وصل شده است و شما از ارتفاع ۱۰۰ متری مثل آونگ روی این طناب معلق خواهید بود.راپ سوئینگ یا پرش با طناب یکی از ورزش های مهیج است که بدون شک می تواند آدرنالین خون شما را به اوج برساند. هم اکنون این ورزش برای نخستین بار در منطقه دوبار قصران میگون در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

ویژگی ها
این ورزش برای نخستین بار در دره هملون و در محدوده لالان ( رودبار قصران) اجرایی می شود. برگزارکنندگان این ورزش پیش از پریدن ورزشکاران از محکم بودن طناب‌ها و اتصال‌ها اطمینان پیدا می‌کنند بنابر این نباید نگرانی از بابت ایمنی این ورزش داشته باشید، تنها کافی است دل به دریا بزنید و یک اتفاق ماجراجویانه خاص را در دل صخره های دره هملون تجربه کنید. همچنین پس از پایان پرش لازم نیست نگران باشید چرا که شما بین زمین و هوا معلق نخواهید ماند! بعد از پایان حرکت، ورزشکار با کمک ناظران به نقطه‌ای در پایین دره هدایت می‌شود.
برخی از ورزشکاران با تجربه برای ادامه پیدا کردن این حرکت ضرباتی را توسط پا به دیواره های کوه وارد می‌کنند. این کار می تواند لذت پرش شما را دو چندان کند اما پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام برای این کار، آموزش های لازم را فراگیرید.
شرایط استفاده
برای استفاده از این ورزش باید هماهنگی های لازم را با باشگاه انجام دهید.
شماره تماس: ۶۶۷۴۱۳۹۰
شماره همراه: ۰۹۳۶۲۷۵۱۰۶۱
اگر می خواهید یک تجربه ماجراجویانه جدید داشته باشید باید هزینه آن را هم پرداخت کنید. هم اکنون هزینه پکیج پرش به همراه امکانات جانبی و تجهیزات مورد نیاز ۱۲۰ هزار تومان است.
برنامه پرش در صورت وزش باد و خرابی هوا کنسل خواهد شد .
شما در طول پرش از طناب بیمه خواهید بود.
تلفن تماس : ۶۶۷۴۱۳۹۰
آدرس : رودبار قصران، جاده شمشک، بعد از شهر میگون، دره هملون، بالاتر از مدرسه یخ نوردی میگون

راپ سوئینگ
راپ سوئینگ
راپ سوئینگ

پربازدیدترین ها:

منبع:
bezanimbiroon.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟