وضعیت معلمان خرید خدمت و بیمه تکمیلی محور تذکرهای کتبی نمایندگان


وضعیت معلمان خرید خدمت و بیمه تکمیلی محور تذکرهای کتبی نمایندگان

تهران-ایرنا- تعدادی از نمایندگان مجلس در مورد وضعیت معلمان خرید خدمت، نانوایان،بیمه تکمیلی خانواده های شهدا و ایثارگران، بیمه هنرمندان به مسوولان اجرایی کشور تذکر کتبی دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی بعدازظهر امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی تذکرهای کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
احمد امیرآبادی نماینده مردم قم به وزیر آموزش و پرورش در مورد رسیدگی به وضعیت معلمان خرید خدمت، به وزیران جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت درمورد رسیدگی به وضعیت نانوایان آزادپز قم، به رییس‌جمهوری در مورد رسیدگی به وضعیت بیمه تکمیلی خانواده‌های شهدا و ایثارگران تذکر داد.
حسین بنیادی نماینده کاشمر به رییس‌جمهوری در مورد علت پخش برنامه‌های ضدانسانی، ضدحقوق بشری و ضد بنیان خانواده در سیمای جمهوری اسلامی چیست؟ تذکر داد.
جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر صنعت در مورد این که چرا نسبت به کنترل قیمت‌های خودرو نظارت نمی‌کنید؟ و به وزیر ارتباطات در مورد این که چرا به قانون برنامه ششم توسعه در خصوص هوشمندسازی مدارس توجه نمی‌کند و به وزیر جهادکشاورزی در مورد این که چرا قیمت ارزاق عمومی در حوزه کشاورزی را کنترل نمی‌کنید؟ تذکر داد.
ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر به رییس‌جمهوری درباره این که چرا با همه قول‌های داده شده مشکل سپرده‌گذاران زیر 100 میلیون تومان موسسه مالی و اعتباری کاسپین مازندران را حل نمی‌کنید؟تذکر داد.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر کشور مجددا متذکر می‌شود که سکونت غیرقانونی اتباع بیگانه در شهرستانهای شاهین‌شهر و بلخار علاوه بر تهدیدها و آسیب‌های فرهنگی – اجتماعی موجب افزایش هزینه‌های خدماتی شهرداری ها شده است.
همچنین غلامرضا کاتب نماینده گرمسار به وزیر جهادکشاورزی در مورد این که با وجودی که گوشت منجد وارداتی کیلویی 19 هزار تومان برای شرکت‌های وارد کننده تمام می‌شود به قیمت 29 هزار تومان به مصرف کننده فروخته می‌شود؟، تذکر داد.
هاجر چنارانی نماینده نیشابور نیز به رییس‌جمهوری در مورد این که در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری هیچ حمایتی از جمله بیمه هنرمندان و فعالان عرصه صنایع دستی نمی‌شود، این مسئله موجب دلسردی آنان شده است. قرار بود در راستای حمایت از صنایع دستی و هنرمندان، بازارچه‌های مرزی ایجاد شود، آیا بازار فروش واقعی ایجاد شد یا به غرفه‌سازی بسنده شد؟ هیچ پیشرفت و چشم‌اندازی در زیرساخت‌های صنعت گردشگری فراهم نشده است، در شرایط بحران راه‌کار سازمان میراث فرهنگی در این باره چیست؟ وی همچنین تذکر داد که در تمامی استان ها به طور موردی بافت و بناهای تاریخی در حال تخریب است و ساخت و سازهای اطراف کاخ گلستان همچنان در جریان است. انتخاب های مدیران و افراد متخصص و توانا با توجه به اصل شایسته‌سالاری انجام نشده است.تذکر داد.
سیام*9121**3050**1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟