تصویر اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A50 با رنگ سفید منشوری منتشر شد


تصویر اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A50 با رنگ سفید منشوری منتشر شد

سامسونگ گلکسی A50 با رنگ سفید منشوری مشابه با پرچم‌داران گلکسی S10 یا رنگی بسیار شبیه به آن عرضه خواهد شد. در تصویر زیر به‌وضوح می‌توان نمایی از الگوی طراحی مرواریدی را مشاهده کرد؛ اگرچه پرتوهای نور منحنی‌های S شکلی را در پشت دستگاه ایجاد نموده است. سامسونگ گلکسی A50 با رنگ سفید منشوری براساس اطلاعات پیشین، گلکسی A50 در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی...

سامسونگ گلکسی A50 با رنگ سفید منشوری مشابه با پرچم‌داران گلکسی S10 یا رنگی بسیار شبیه به آن عرضه خواهد شد. در تصویر زیر به‌وضوح می‌توان نمایی از الگوی طراحی مرواریدی را مشاهده کرد؛ اگرچه پرتوهای نور منحنی‌های S شکلی را در پشت دستگاه ایجاد نموده است.

تصویر اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A50 با رنگ سفید منشوری منتشر شد

سامسونگ گلکسی A50 با رنگ سفید منشوری

براساس اطلاعات پیشین، گلکسی A50 در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. این موضوع احتمالا بدان معناست که میان‌رده ممتاز سامسونگ همانند پرچم‌داران این کمپانی در رنگ‌های مشکی منشوری و آبی منشوری نیز ارایه می‌شود. مدل آبی‌رنگ این هندست پیش‌تر رویت شده و ظاهرا با رنگ آبی مورد استفاده در گلکسی S10 متفاوت است.

گلکسی A50 از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد. این ماژول از حسگر اصلی 25 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و گشودگی دیافراگم f/1.7، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. بنابراین هندست مذکور فاقد لنز تله‌فوتو خواهد بود. در بخش جلویی دستگاه نیز یک نمایشگر سوپر آمولد 6.4 اینچی از نوع Infinity U با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای‌شکل به‌همراه یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403