درخشش هنرمند استان چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره تئاتر فجر


درخشش هنرمند استان چهارمحال‌وبختیاری در جشنواره تئاتر فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمند استان چهارمحال و بختیاری، توانست عنوان بازیگر اول زن سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بخش تئاتر ایران یک، را کسب نماید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: آیین پایانی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، با حضور سید عباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد مجتبی حسینی؛ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرام کرمی؛ مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، نادر برهانی‌ مرند؛ دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، محمدمهدی بهداروند؛ مشاور مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر همچون مرضیه برومند، گوهر خیراندیش، احترام برومند، عطاالله کوپال، ناصر آقایی، محمود رضا رحیمی، ایوب آقاخانی، محمود فرهنگ، مجید گیاهچی، اردشیر صالح‌پور، اصغر همت، حسین طاهری، بهروز بقایی، محسن حسینی و ... در تالار وحدت برگزار شد.

فرجی ادامه داد: در این آئین، برگزیدگان بخش های مختلف سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، معرفی و تقدیر شدند.

وی افزود: یکی از بخش های این جشنواره، بخش مسابقه‌ تئاتر ایران یک می باشد که آرزو عبداللّهی؛ هنرمند استان چهارمحال و بختیاری، برای بازی در نمایش "آن شرلی با موهای خیلی قرمز"، توانست عنوان بازیگر اول زن این بخش را دریافت کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش "آنشرلی با موهای خیلی قرمز" به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی و کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی، کاری از "گروه نمایش خورشید" است که به بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران یک سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرده است و در بیست و هشتم بهمن ماه جاری در تالار حافظ تهران به روی صحنه رفت.

وی ادامه داد: در نمایش "آنشرلی با موهای خیلی قرمز"، سید مهدی حسام الذاکرین، آرزو عبدالهی، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان به ایفای نقش پرداختند.

فرجی افزود: این نمایش که درباره خواهر و برادری به اسم ماریلا و متیو است که تصمیم می گیرند پسر بچه ای را به فرزندی قبول کنند، اما به‌جای آن پسر بچه، دختر بچه ای به اسم آنشرلی وارد خانه شان می شود ...

وی در ادامه تصریح کرد: نمایش "آنشرلی با موهای خیلی قرمز" پیش از این، از دانشگاه شهرکرد در "بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی" شرکت و به عنوان یکی از آثار برگزیده معرفی شده است.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ٢٢ بهمن ماه لغایت ٤ اسفند ماه جاری در بخش های تئاتر ‌صحنه‌ای‌، تئاتر خیابانی و دیگر گونه‌های اجرایی، تئاتر ملل، فجر استانی، چهل‌ سالگی انقلاب ‌اسلامی، مسابقه‌ نمایشنامه ‌نویسی، مسابقه و نمایشگاه، عکس تئاتر، مسابقه و نمایشگاه پوستر تئاتر، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، همایش برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استانی ‌و به‌ علاوه‌ ‌فجر برگزار شد.

۴۶

کد خبر 1235195

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان