دلیل تبعیض آمیز برانکو برای بازی ندادن به بودیمیر درزمین خراب مسجدسلیمان


دلیل تبعیض آمیز برانکو برای بازی ندادن به بودیمیر درزمین خراب مسجدسلیمان

پاسخ برانکو باعث ایجاد دلخوری هایی بین قرمزها می شود. بسیاری از کارشناسان بودیمیر را به هیچ عنوان بازیکنی تکنیکی نمی دانند و مشخص نیست برانکو به چه دلیل هموطنش را به باقی بازیکنانش برتری داده است و برای جاوگیری از مصدومیت، از او استفاده نکرده؟! سلامتی بقیه ستاره های قرمز هم مهم است

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا تیمش برای نباختن در مسجدسلیمان به زمین آمده بود؟ جوابی داد که می تواند باعث ایجاد برخی شائبه ها برای نگهداری از مهاجم هموطنش اط خطر مصدومیت شود.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این پرسش که «چرا از بودیمیر در این بازی استفاده نکردید؟»، خاطرنشان کرد: به این دلیل از بودیمیر استفاده نکردیم که این زمین در تیپ بازیکنانی چون او نیست!! حتی بشار را هم نمی‌خواستم در این زمین بازی دهم. واقعاً در چنینی زمین نمی‌شد بازیکن تکنیکی به میدان فرستاد. این زمین بازیکنان جوان و با انگیزه مثل اسدی می‌خواست که ریتم بازی را تغییر دهند.

این پاسخ باعث ایجاد دلخوری هایی در بین قرمزها شده است. بسیاری کارشناسان بودیمیر را به هیچ عنوان بازیکنی تکنیکی نمی دانند و مشخص نیست برانکو به چه دلیل هموطنش را به باقی بازیکنانش برتری داده است؟ یقینا سلامتی باقی بازیکنان سرخ هم مهم است.

برانکو که کمی هم عصبی بود، در پاسخ به خبرنگار گفت: همین یک دقیقه پیش گفتم که برای برد به زمین آمده بودیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و برخی مواقع امکان گل زدن نیست. از طرفی حریف هم شرایط را برای شما سخت می‌کند. طبیعی است که ما به دنبال کسب نهایت امتیازات باشیم و به این خاطر هم همه تعویض‌های‌مان تهاجمی بود. اسدی، بشار و شریفی همه بازیکنان تهاجمی هستند که به میدان رفتند، اما شرایط بازی طوری پیش رفت که در نهایت گلی به ثمر نرسید.

زمین ورزشگاه مسجدسلیمان به درد بازیکنان جوان می‌خورد نه بودیمیر و رسن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید