800 کاشی تمثال شهدا در کرمان تهیه و نصب می‌شود


800 کاشی تمثال شهدا در کرمان تهیه و نصب می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه 800 کاشی تمثال شهدا در سطح استان کرمان تهیه و نصب می‌شود گفت: برنامه‌ریزی کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان سه تا پنج ساله است و در این مدت اقدامات پیش‌بینی شده اجرایی می‌شود.

800 کاشی تمثال شهدا در کرمان تهیه و نصب می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، دیروز، 4 اسفند در گردهمایی بزرگ رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس در مصلی بزرگ امام علی(ع) گفت: در این روزها در حال برگزاری کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان هستیم و امیدواریم شهدا دست ما را هم بگیرند.
وی با بیان اینکه سوم اسفند با عملیات خیبر مصادف است افزود: در سال 62 این عملیات غرورآفرین اجرا شد و هزا و 180 کیلومتر مربع از میهن اسلامی ایران آزادسازی شد و البته در این عملیات تعدادی از عزیزان ما به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهید همت و شهید حمید باکری هم از شهدای عملیات خیبر بودند بیان کرد: نقش رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس در جامعه یک نقش بسیار اثرگذار است و شما می‌توانید از ظرفیت معنوی خود در جهت بصیرت‌افزایی جامعه استفاده کرده و نسل جوان جامعه را با رویکرد انقلاب اسلامی آشنا کنید.
ابوحمزه با یادآوری اینکه نخستین کنگره شهدای استان کرمان 20 سال قبل برگزار شده است بیان کرد: کاری که در برگزاری کنگره دوم در حال انجام است با استفاده از منویات رهبر معظم انقلاب است.
وی با بیان اینکه کنگره شهدای استان کرمان در 6 رویکرد مورد نظر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود اظهارکرد: در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان از مدت‌ها پیش اقدامات زیادی در استان آغاز شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بیان برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در این راستا، به بازسازی موزه دفاع مقدس کرمان اشاره کرد و افزود: در استان در تفاهم‌نامه با کمیته امداد ساخت 746 مسکن برای مددجویان کمیته امداد در حال انجام است.
وی با بیان اینکه 800 کاشی تمثال شهدا در سطح استان تهیه و نصب می‌شود گفت: هدف کنگره توجه به قشر محروم و مستضعف جامعه است و هدف ما این بوده که به دستگاه‌های اجرایی الگو بدهیم که با مدد از شهدا می‌توان خیلی کارها را انجام دهیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه با برگزاری اجلاسیه برنامه‌های اجرایی کنگره شهدای استان به پایان نمی‌رسد تأکید کرد: برنامه‌ریزی کنگره سه تا پنج ساله است و در این مدت اقدامات پیش‌بینی شده اجرایی می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی