حفاری از گیتی‌پسند به دلیل نقض قانون شکایت کرد!


باشگاه حفاری از گیتی‌پسند به دلیل نقض قانون شکایت کرد. نوشته حفاری از گیتی‌پسند به دلیل نقض قانون شکایت کرد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حفاری از گیتی‌پسند به دلیل نقض قانون شکایت کرد!

کاظمی : آقایان تحت هیچ شرایطی نباید روی نیمکت قرار می‌گرفتند!
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۷
حفاری از گیتی‌پسند به دلیل نقض قانون شکایت کرد!

باشگاه حفاری از گیتی‌پسند به دلیل نقض قانون شکایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسئولان حفاری اعتقاد دارند حضور رضا لک روی نیمکت گیتی‌پسند با توجه به محرومیت این مربی غیر قانونی بوده و به همین دلیل از این اقدام به کمیته انضباطی شکایت کردند.کاظمی سرپرست حفاری در این خصوص گفت:

ساعت ۱۱:۲۶ در سایت فدراسیون رای کمیته‌ی انضباطی با دستور موقت صادر شد که آقای عراقی‌زاده قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند و آقای لک سرمربی تیم گیتی‌پسند از هر گونه فعالیت ورزشی محروم تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

کاظمی افزود:

وقتی سایت رسمی فدراسیون دستور موقت را اعلام کرده که هیچ احدالناسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد مگر همان شخصی که آن دستور را صادر کرده است.

سرپرست حفاری تاکید کرد:

آقایان تحت هیچ شرایطی نباید روی نیمکت قرار می‌گرفتند تا شنبه که به کمیته‌ی انضباطی بروند و از خود دفاع کنند. در نتیجه با استناد به سایت رسمی فدراسیون و دستور موقت شخص آقای حسن‌زاده حضور آقای عراقی‌زاده و آقای لک روی نیمکت خلاف قانون بوده است.

کاظمی خاطرنشان کرد:

با توجه به سرمربی بودن آقای لک و تاثیرگذاری حضور ایشان روی نیمکت بر روی نتیجه از آقای حسن‌زاده خواهش می‌کنم با توجه به اینکه این دستور صریح بوده و نقض شده لطفا پیگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا