تغییر سبک زندگی ایرانی؛ توطئه امروز استکبار


تغییر سبک زندگی ایرانی؛ توطئه امروز استکبار

گروه اجتماعی- ــ مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: تغییر سبک زندگی مردم، از توطئه‌های امروز آمریکا و استکبار بوده، چرا‌که با راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی ضدارزش‌های دینی، قصد تضعیف ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلابی را دارد.

تغییر سبک زندگی ایرانی؛ توطئه امروز استکبار

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین خیرجوئی، مدیر آموزش و پرورش سلماس، ظهر امروز، 4 اسفند‌ماه در آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر علمی این شهرستان، با اشاره به اینکه تقدیر از دانش‌آموزان برتر، در واقع تجلیل از جایگاه علم و دانش و نیز تقدیر از معلمانی است که زمینه ارتقای علمی دانش‌آموزان را فراهم کرده‌اند، گفت: برنامه‌ریزی صحیح، استفاده مناسب از فضا، سخت‌کوشی، استفاده از شیوه‌های مناسب، تعیین هدف و توجه مستمر به اهداف متعالی، تعهد و مسئولیت‌پذیری از ویژگی‌های دانش‌آموزان موفق است.
خیرجوئی افزود: باید شکرگزار خداوند باشیم که در دورانی زندگی می‌کنیم که نور ولایت در جامعه ساطع شده و امروز به برکت ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران، سرمشق همه آزادی‌خواهان جهان شده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مایه مباهات ماست و در سایه این انقلاب، ملت ایران به دستاوردهای مهمی دست یافته است، تصریح کرد: حفظ هوشیاری مردم برابر دسیسه‌های دشمنان و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ضروری است.
مدیر آموزش و پرورش سلماس با اشاره به اینکه درایت و بصیرت مقام معظم رهبری اهداف دشمنان را بی‌نتیجه می‌کند، گفت: پس از پیروزی انقلاب، ابرقدرت‌ها با راه‌اندازی جنگ تحمیلی، قصد ضربه‌زدن به انقلاب را داشتند.
خیرجوئی خاطرنشان کرد: تغییر سبک زندگی مردم، از توطئه‌های امروز آمریکا و استکبار بوده، چراکه با راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی ضدارزش‌های دینی، قصد تضعیف ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلابی را دارد.
مدیر آموزش و پرورش سلماس در ادامه تربیت را امری بسیار ضروری دانست و بیان کرد: همانگونه که توجه به رشد علمی لازم است، تربیت دینی و اجتماعی نیز اجتناب‌ناپذیر است و اگر دانش‌آموزی به لحاظ علمی خوب باشد، اما بدون داشتن تربیت دینی، به‌طور حتم دچار مشکل خواهد شد.
وی پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های هسته‌ای و علمی را حاصل تلاش معلمان و مدیران آموزش و پرورش اظهار کرد و گفت: با شناسایی ستارگان علمی در شهرها و مناطق مختلف روستایی، از وجود آنان باید در تمامی عرصه‌ها استفاده شود.
یادآور می‌شود، اهداء لوح افتخار، تندیس و سپاس به دانش‌آموزان نمونه علمی، اخلاقی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی از سوی مدیریت مدرسه شاهد صفایی و اجرای سرود ملی، سرود همگانی و تئاتر از دیگر برنامه های مراسم تجلیل و جُنگ دانش‌آموزی در شهرستان سلماس بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی