مدافع پیکان : مطمئن هستیم این طلسم پایان یافت


مدافع پیکان بعد از دیدار مقابل ماشین سازی از پایان کابوسی که گریبان تیمش را گرفته بود گفت و امیدوار است بتوانند روند پیروزی و موفقیت خود را تکرار کنند. نوشته مدافع پیکان : مطمئن هستیم این طلسم پایان یافت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مدافع پیکان : مطمئن هستیم این طلسم پایان یافت

حجت حق وردی : در بازی‌های بعدی تلاش بیشتری خواهیم کرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۲
مدافع پیکان : مطمئن هستیم این طلسم پایان یافت

مدافع پیکان بعد از دیدار مقابل ماشین سازی از پایان کابوسی که گریبان تیمش را گرفته بود گفت و امیدوار است بتوانند روند پیروزی و موفقیت خود را تکرار کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیکان بعد از هشت هفته شکست و دوری ۱۵۰ روزه از پیروزی، در تبریز موفق به شکست ماشین سازی شد تا امیدوار به روزهای خوب آینده شوند. آنها در دیداری که در دقایق پایانی کاملا تحت فشار قرار داشتند و استرس کاملا در بین بازیکنان این تیم مشخص بود برابر ماشین سازی به برد دست یافتند. حجت حق وردی که عملکرد دفاعی موفقی در این بازی از خود به جا گذاشت درباره این پیروزی گفت:

واقعا خسته شده بودیم. در خیلی از بازی‌ها حق تیم ما شکست نبود اما علیرغم تمرینات مناسبی که پشت سر می‌گذاشتیم و نمایشی که داشتیم با بدشانسی بازی را می‌باختیم.

وی ادامه داد:

دیگر برای ما هر روز شبیه کابوس شده بود و خدا را شکر که به برتری رسیدیم و می‌توانیم نفس راحتی بکشیم. دیدار سختی بود و ماشین سازی در بازی‌های اخیر خود عملکرد خوبی داشت. ما می‌دانستیم که در صورتی که به گل برسیم قادر به حفظ آن خواهیم بود. خدا را شکر که تلاش مان نتیجه داد و در نهایت با سه امتیاز تبریز را ترک کردیم.

حجت حق وردی درباره پنالتی دقایق پایانی بازی گفت:

این هم یکی از نمونه‌هایی از بدشانسی بود که آن را گفته بودم. واقعا چرا باید به این شکل باشد. من درباره داوری حرف نمی‌زنم اما مطمئنا شایسته برد بودیم و نتیجه تلاش تیمی ما به بار نشست.

حجت حق وردی مدافع پیکان در پایان گفت:

ما به این پیروزی نیاز داشتیم. ما تیمی نبودیم که بخواهیم به این شکل بازی‌ها را با شکست پایان دهیم. مطمئن هستیم این طلسم پایان یافت و در بازی‌های بعدی تلاش بیشتری خواهیم کرد تا در روند پیروزی قرار گیریم و به بردهای بیشتری دست یابیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور