مرزبان: برخی می‌خواستند ببازیم تا مربی خودشان را بیاورند/ مردم مسجدسلیمان نیاز به نوازش دارند


مرزبان: برخی می‌خواستند ببازیم تا مربی خودشان را بیاورند/ مردم مسجدسلیمان نیاز به نوازش دارند

پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواستند امروز ببازیم تا مربی خودشان را بیاورند. علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول از همه از بچه‌هایی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند و به کمپین نهاد پاک تبریک و خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم روزی شهرمان را مثل خانه خودمان تمیز نگه داریم و روزی...

مرزبان: برخی می‌خواستند ببازیم تا مربی خودشان را بیاورند/ مردم مسجدسلیمان نیاز به نوازش دارند
مرزبان: برخی می‌خواستند ببازیم تا مربی خودشان را بیاورند/ مردم مسجدسلیمان نیاز به نوازش دارند

پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواستند امروز ببازیم تا مربی خودشان را بیاورند.

علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول از همه از بچه‌هایی که به محیط زیست اهمیت می‌دهند و به کمپین نهاد پاک تبریک و خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم روزی شهرمان را مثل خانه خودمان تمیز نگه داریم و روزی می‌توانیم پیشرفت کنیم که وطن‌مان را تمیز نگه داریم.

* پرسپولیس موقعیتی نداشت

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ما یک بازی خوب و تمیز انجام دادیم و فکر نمی‌کنم روزی بوده باشد که پرسپولیس موقعیت گل نداشته باشد، اما پرسپولیس واقعاً موقعیت نداشت. سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم و خوشحالم که توانستیم بازی را به این شکل اداره کنیم. ما باید گل می‌زدیم، در روزی که بازی با کیفیتی کردیم و به لحاظ بدنی هم کیفیت تیم ما عالی بود. دوست داشتم سه امتیاز را می‌گرفتیم و در مورد داوری فکر می‌کنم یک پنالتی برای ما بود، اما صحنه را دوباره ندیدم که متوجه شوم روی حکیم نصاری چه اتفاقی افتاد.

* می‌خواستند ما ببازیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه صحبت‌های خود به انتقاد از اتفاقات پشت پرده پرداخت و افزود: این تیم روی استخوان‌های خودش راه می‌رود. کسانی در اهواز از روز اول با آمدن من مخالف بودند، چون دنبال آوردن مربی خودشان بودند، اما هیئت مدیره ما قبول نکرد. به همین دلیل تهدید کردند و از روز اول گفتند کمکی به این تیم نمی‌کنند و اتفاقاً همین چند روز پیش هم دنبال مربی جدید بودند. آرزو داشتند و می‌خواستند ما امروز ببازیم و پیش از بازی از باخت ما ذوق کرده بودند تا مربی خودشان را بیاورند. حالا نمی‌دانم آنهایی که در اهواز هستند، چه ارتباطی به سازمان داخلی این تیم دارند و تیم نفت مسجدسلیمان را آرام نمی‌گذارند. هر روز به دنبال دسیسه و توطئه ضد تیم ما و بچه‌های ما هستند.

* جز وعده‌های پوچ چیزی نشنیدیم

مرزبان با بیان اینکه صدای اعتراض او به همه جا می‌رسد، گفت: تنها کسانی که در این مسئله مشکل بزرگی ندارند و سعی می‌کنند به ما کمک کنند، آقای نصیریان‌دوست (مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان) و هیئت مدیره باشگاه هستند. جزو وعده‌های پوچ و دروغ‌های بزرگ چیزی ندیدیم. چطور می‌شود در مملکتی که از همین جا (مسجدسلیمان) پول، گاز و نفت وجود دارد، به برخی باشگاه‌ها از پول دولت کمک‌ می‌کنند و همه جوره به آنها می‌رسند، اما برای‌شان سخت است در سرزمینی که از دل آن گاز و نفت بیرون می‌آید، یک جاده بسازند. باید این شهر را سر و سامان بدهند و باید کیفیت زندگی مردم را در این شهر بالا ببرند. همه اینها پشت یک دروغ بزرگ و خیانتی است که به مردم مسجدسلیمان می‌شود. خیانت بزرگی به مردم مسجدسلیمان می‌شود و چوب این خیانت بزرگ به تن ما هم می‌خورد که ماه‌هاست به بازیکنان‌مان پرداختی نداشتیم.

وی افزود: چند ماه است پرداختی نداشتیم و من از جیبم خرج می‌کنم. افرادی که کنار ما هستند از جیب‌شان برای باشگاه خرج می‌کنند. فرشید پاداش را فقط برای ۸ میلیون تومان نتوانستیم به این بازی برسانیم. این واقعاً یک تراژدی بزرگ و دردناک است. کسانی که ادعا می‌کنند اهل مسجدسلیمان هستند، تیشه به ریشه این تیم می‌زنند. تا لحظه آخر حتی اعلام کردم پول خروج از استان فرشید پاداش را من می‌دهم تا او به این بازی برسد، اما اجازه ندادند. این واقعیتی است که اینجا می‌گذرد.

* برای خریدن شیرینی هم مشکل داریم

«من این پیام را برای این آقایان می‌فرستم». سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این جمله خطاب به آنهایی که مورد انتقاد قرار داده بود، گفت: اگر مشکل شما مرزبان است و بدتان می‌آید کمک کنید، مرد باشید و جلو بیایید، من می‌روم، اما به مردم خودتان خیانت نکنید. به کسی قول الکی ندهید، نگویید امروز و فردا کار را انجام می‌دهیم، چون تا همین امروز من چیزی جز دروغ نشنیده‌ام. جز حرف‌هایی که سندیت نداشته، چیزی نشنیده‌ام. تیم من تاکنون فقط ۳۰ درصد گرفته و بازیکنان جدید ما یک ریال دریافتی نداشته‌اند. دو کارت بانکی خودم را به بازیکنان داده‌ام که از آن پول برداشت می‌کنند تا بتوانند زندگی کنند. برای خرید لوازم پزشکی خودمان مشکل داریم، برای شیرینی خریدن برای بچه‌ها هم مشکل داریم و یک بار برای همیشه این مشکل باید حل شود.

* در قانون ۵۳ به مردم مسجدسلیمان خیانت می‌شود

مرزبان ادامه داد: راه‌هایی که می‌گویند نمی‌توان کمک کرد، طبق قانون ماده ۵۳ است، اما خود آقای وزیر ماده ۵۳ را مطالعه کند و ببینید آیا در همین قانون به مردم مسجدسلیمان خیانت نمی‌شود که از سرزمین‌شان نفت و گاز خارج می‌شود، اما تیم‌های دیگر بازیکن میلیاردی می‌گیرند؟ یک بازیکن را می‌گیرند که پول او ۳۵۰ هزار دلار است، در حالی که ما تا الان ۳۵۰ هزار دلار به تمام تیم و تشکیلات‌مان نداده‌ایم. ما بدهکاریم و حدود ۱٫۵ میلیارد بدهی داریم و هر چقدر هم بودجه بگیریم، باید پای بدهی بدهیم. به سازمان‌های هواپیمایی، هتل‌ها و به انسان‌هایی که کنار خودمان زندگی می‌کنند، بدهکار هستیم. اگر بچه‌های هیئت مدیره باشگاه چک شخصی نمی‌دادند، ما اصلاً نمی‌توانستیم لیگ را شروع کنیم. چون بازیکنانی که از سه سال پیش از این تیم پول می‌خواستند، اعتراض کردند و ما اگر بدهی آنها را نمی‌دادیم، نمی‌توانستیم لیگ را شروع کنیم. هیئت مدیره بابت این بدهی‌ها چک شخصی دادند، ۱۰ روز دیگر موعد این چک‌هاست و باید ببنیم چه می‌شود. هیئت مدیره ما از زندگی شخصی خودشان برای تیم مایه می‌گذارند، آقای نصیریان‌دوست، آقای مولایی، شجاعی، فرجی و کسانی که من می‌شناسم، از زندگی خودشان برای این تیم مایه گذاشته‌اند.

* اجازه نمی‌دهم سیاسی‌کارها به اهداف خود هستند

مرزبان تصریح کرد: به کسانی که احساس می‌کنند با سیاستی که در پیش گرفته‌اند، می‌توانند باعث سقوط این تیم شوند، پیغام می‌دهم. تا روزی که من هستم، این تیم در لیگ برتر می‌ماند و مطمئن باشید اجازه نمی‌دهم این تیم سقوط کند، چون اجازه نمی‌دهم سیاسی‌کارها که فقط دنبال رسیدن به اهداف خود هستند، به این مردم خیانت کنند. برای آنها ساده است و نمی‌خواهند این تیم در لیگ برتر بماند. اگر هم اسم خودشان را اهل مسجدسلیمان می‌گذارند و فکر می‌کنند برای این مردم کار می‌کنند، در حال خیانت کردن هستند. خود مردم این شهر باید بدانند که حتی یک روز نمی‌توانم در چهره بازیکنانم نگاه کنم. بازیکنانی که دو ماه است با این تیم تمرین می‌کنند و آنها را به خوابگاهی برده‌ایم که شرایط فوق‌العاده غیر انسانی دارد و دوست دارم بروید و آنجا را ببینید. ما یک ریال به آنها پول نداده‌ایم و بازیکنان ما بعضی وقت‌ها یک کیک نمی‌توانند بخورند. اینجا با مشکلات اساسی مواجه هستیم که یک زمین تمرین نداریم و یک ورزشگاه داریم که در آن تمرین می‌کنیم، بازی می‌کنیم و همه مسائل اینجا اتفاق می‌افتد.

* با پول مردم مسجدسلیمان در شمال تهران برج می‌سازند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط برای تیم یا باشگاهی است که اصلاً تیم پایه ندارد، چگونه باید باشد؟ یعنی ما نه تیم نوجوانان داریم، نه تیم جوانان و نه امید. از طرفی برای مردمی که ادعا می‌کنیم از آنها حرف می‌زنیم، کاری نمی‌کنیم و دچار مشکلات بزرگی هستند. این مردم نیاز به نوازش دارند، این مردم لیاقت‌شان این است که به چشم انسان به آنها نگاه شود، نه اینکه پول این مردم را بردارند و در شمال تهران برج بسازند. این خیانت بزرگی است که می‌شود و نمی‌خواهند این تیم هم در لیگ برتر بماند، اما بار دیگر می‌گویم این پیام برای همه شماست؛ من نمی‌گذارم این تیم سقوط کند. حتی اگر از تمام زندگی خودم بگذرم و هر چقدر پول نیاز باشد به این تیم تزریق کنم، نمی‌گذارم تیم سقوط کند. این آقایان بدانند، به کارهای خودشان ادامه بدهند و رسوایی‌اش هم برای آنهاست.

* با چهار برد در لیگ برتر می‌مانیم

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی در خانه و شکست در دیدارهای خارج از خانه می‌تواند بقای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر را تضمین کند یا خیر، تصریح کرد: ما برای بقا در لیگ برتر به چهار برد نیاز داریم. این چهار پیروزی، ماندن ما را در لیگ برتر تضمین می‌کند. ما راجع به مسائل ساده‌ای صحبت می‌کنیم. ما درباره امتیازگیری و بعد بازیکنان حرف می‌زنیم و بعد فراموش می‌کنیم چه گفته‌ایم!

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تیمش بازی دوستانه نداشت، خاطرنشان کرد: بازی‌هایی که در لیگ برتر داشتیم،‌ دیدارهای دوستانه ماست و خودمان را آماده می‌کنیم. در بازی قبلی خانگی نفت باید پیروز می‌شدیم و در ثانیه آخر گل خوردیم. هفته قبل هم مقابل فولاد به خصوص در نیمه دوم خوب بازی کردیم و نباید می‌باختیم. این هفته هم که شانس‌های گل صد درصد داشتیم و تیم برتر زمین بودیم.

مرزبان با گلایه دوباره از مشکلات مالی باشگاه نفت، خطاب به خبرنگاران گفت: اگر به شما هم چهار ماه حقوق ندهند، سر کار می‌روی؟ شما چنین کاری نمی‌کنید. با این حال نمی‌گذاریم این اتفاق برای ما رخ دهد و ما رقبای‌مان را برای بقا می‌شناسیم. می‌دانیم که باید چهار مسابقه را ببریم و کیفیت و توانایی آن را داریم.

* در زمان مناسب اسم افراد را می‌آورم

وی درباره اینکه نفتی‌ها در دقایق آخر، نتایج بازی‌ها را از دست می‌دهند، اظهار داشت: دروازه‌بان ما اشتباه می‌کند و برای گرفتن توپ جلو می‌آید که بازیکن حریف توپ را وارد دروازه ما می‌کند یا اینکه دیگر بازیکن ما اشتباه می‌کند. این دیگر درمان ندارد. این اتفاقات ناشی از اشتباه فردی است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص اینکه چرا از افرادی که تیمش را آزار می‌دهند، نام نمی‌برد، عنوان کرد: من از این افراد اسم نمی‌آورم، اما در زمان مناسب اسم سوار و سوارکار را می‌آورم.

مرزبان با تأکید بر اینکه اعضای هیئت مدیره به طلبکاران چک داده‌اند، گفت: این افراد از سه سال قبل از باشگاه طلب دارند و اگر چک اعضای هیئت مدیره پاس نشود، خدا می‌داند چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403