زنان در قزوین 45 واحد صنعتی را مدیریت می کنند


زنان در قزوین 45 واحد صنعتی را مدیریت می کنند

به گزارش ایرنا، صدیقه ربیعی روز شنبه در نشست مشترک زنان بازرگان، کارآفرین و فعال اقتصادی با مدیران استان که در فرمانداری قزوین برگزار شد، افزود:برخی از مشکلات...

به گزارش ایرنا، صدیقه ربیعی روز شنبه در نشست مشترک زنان بازرگان، کارآفرین و فعال اقتصادی با مدیران استان که در فرمانداری قزوین برگزار شد، افزود:برخی از مشکلات زنان کارآفرین مربوط به حوزه قانونگذاری است و باید به صورت کلان مورد بررسی قرار گیرد.
وی اضافه کرد: موضوعی که همواره باید در کنار مشکلات قانونگذاری مورد توجه باشد، اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات است که مدیران دستگاه ها در این زمینه نقش پررنگی ایفا می کنند.
ربیعی با بیان اینکه زنان فعال اقتصادی در قزوین کارنامه بسیار درخشانی از خود برجای گذاشته اند ،اظهار داشت: با وجود نوپا بودن موضوع کارآفرینی در کشور، دستاوردهای حوزه زنان کارآفرین در استان بسیار ارزنده و قابل تقدیر بوده است.
این مسئول در ادامه عنوان کرد: جرات و خطر پذیری زنان در عرصه اقتصاد و صنعت باعث شده است تا توانمندی زنان همواره مورد توجه جامعه اقتصادی قرار گیرد.
ربیعی به آزادسازی گمرکات و مساعدت های مالیاتی در حوزه کارآفرینی زنان اشاره کرد و گفت: به طور حتم با مساعدت دستگاه های متولی می توان بخش اعظمی از مشکلات حوزه کارآفرینی زنان را از میان برداشت و این موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یادآور شد: با تاکید وزارت کشور در حال جمع آوری مشکلات و موانع تولیدی زنان فعال در حوزه اقتصاد هستیم تا بتوانیم به صورت یکجا و متمرکز برای رفع آنها اقدام کنیم.
300 زن بازرگان، کارآفرین و فعال در حوزه اقتصادی استان قزوین فعالیت می کنند.
9925* 6101
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل