دفاتر تسهیل گری در سه محله شهر قزوین راه اندازی می شود


دفاتر تسهیل گری در سه محله شهر قزوین راه اندازی می شود

به گزارش ایرنا آرش رشوند آوه شنبه شب در هفتمین نشست بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در شورای اسلامی شهر، ایجاد دفاتر تسهیل گری را یکی از اولویت های این سازمان...

به گزارش ایرنا آرش رشوند آوه شنبه شب در هفتمین نشست بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در شورای اسلامی شهر، ایجاد دفاتر تسهیل گری را یکی از اولویت های این سازمان عنوان کرد و افزود: سالانه باید حداقل 2 دفتر تسهیل گری در بافت های ناکارآمد تشکیل شود که تاکنون این دفترها در 2 محله دباغان و سبزه میدان راه اندازی شده اند.
وی در ادامه از تهیه نقشه گردشگری خبر داد و اضافه کرد: برای چاپ این نقشه 500 میلیون ریال در بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در نظر گرفته شده است.
رشوند همچنین از برنامه ریزی های این سازمان برای تملک سینما ملت خبر داد و گفت:مساحت این سینما در حد هزار و 100 متر مربع بوده و با شناسایی مالک آن در کانادا برای تملک آن در حال رایزنی هستیم.
وی در ادامه با اشاره به برنامه های این سازمان برای ایام نوروز 98 افزود: در نشستی که با انجمن یادمان ها برگزار شد در خصوص اجرای برنامه با کمک افراد محلی پیشنهادهایی مطرح شد و امیدواریم با جمع بندی آنها بتوانیم برنامه های شاد و مفرحی را در این ایام برای شهروندان برگزار کنیم.
7388* 6101
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022