جشنواره نوروزی کتاب هدهد به مناسب آغاز سال 1398


جشنواره نوروزی کتاب هدهد به مناسب آغاز سال 1398

نویسنده: گروه خبر کتابکجشنواره نوروزی کتاب هدهد از 4 اسفند تا پایان اسفند برگزار می‌شود. فروشگاه کتاب هدهد به مناسبت فرا رسیدن سال نو و نوروز 1398 بسته‌های کتابی را برای همه گروه‌های سنی آماده کرده است که با 10 درصد تخفیف عرضه می‌کند. بسته‌های نوروزی کتاب هدهد در شش گروه سنی نوزاد (0 تا 1سال)، 1 تا 2 سال، 3-6 سال، 7-9 سال، 10-12 سال و 13 سال به...

جشنواره نوروزی کتاب هدهد از ۴ اسفند تا پایان اسفند برگزار می‌شود.

فروشگاه کتاب هدهد به مناسبت فرا رسیدن سال نو و نوروز ۱۳۹۸ بسته‌های کتابی را برای همه گروه‌های سنی آماده کرده است که با ۱۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.

بسته‌های نوروزی کتاب هدهد در شش گروه سنی نوزاد (۰ تا ۱سال)، ۱ تا ۲ سال، ۳-۶ سال، ۷-۹ سال، ۱۰-۱۲ سال و ۱۳ سال به بالا آماده شده و شامل مجموعه‌ای از کتاب‌های باکیفیت موجود در بازار نشر کتاب کودک است. بهای این بسته‌ها بین۵۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان است و برای هر گروه سنی به جز گروه سنی نوزادان با دو قیمت عرضه شده است.

فروشگاه کتاب هدهد مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان موجود در بازار نشر ادبیات کودک ایران را برای خانواده‌ها، مربیان و آموزگاران فراهم کرده است.

علاقه‌مندان به تهیه بسته‌های نوروزی کتاب هدهد می‌توانند با مراجعه به سایت کتاب هدهد به نشانی www.hodhod.com سفارش خود را ثبت کنند.

برای خرید حضوری نیز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ و پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ به فروشگاه کتاب هدهد به نشانی تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست و سوم)، کوی شایان، پلاک ۲۶، در سمت چپ، تک زنگ مراجعه کنند.

لینک خرید بسته‌های نوروزی کتاب هدهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد