اگر انتخابات 2020 امروز برگزار شود ،شکست «ترامپ» قطعی است


اگر انتخابات 2020 امروز برگزار شود ،شکست «ترامپ»  قطعی است

620 روز تا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا باقی مانده است و بر اساس نظرسنجی های جدید «گالوپ» اگر این انتخابات همین امروز برگزار شود،«دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا در آن شکست می خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سی ان ان» ،620 روز تا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا باقی مانده است و بر اساس نظرسنجی های جدید «گالوپ» اگر این انتخابات همین امروز برگزار شود،«دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا در آن شکست می خورد.

بر اساس این گزارش، ترامپ برای اینکه 270 رای الکترال که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری لازم است را به دست بیاورد باید در همه ایالت ها غیر از یک یا دو ایالتی که رتبه تاییدش در انتخابات میان دوره ای 2018 بین 41 تا 49 ردصد بود را به دست بیاورد.

اما در حال حاضر رتبه تایید ترامپ در برخی از ایالت ها زیر 49 در صد است.به عنوان مثال رتبه تایید او در تگزاس 41 درصد؛ در پنسیلوانیا 42 درصد؛در میشیگان 42 درصد و در فلوریدا 43 درصد است.

این چهار ایالت دارای 103 رای الکترال هستند که ترامپ در سال 2016 میلادی در همه آنها پیروز شد.

اما اگر چه ممکن است تغییرات زیادی تا روز انتخابات 2020 رخ دهد با این رتبه های تایید اگر انتخابات همین امروز برگزار شود،ترامپ نمی تواند پیروزی مشابه سال 2016 میلادی را در انتخابات آتی به دست بیاورد.

مشکل اصلی که «گالوپ» به آن اشاره می کند این است که رتبه تایید ترامپ در ایالت هایی که جمعیت کمی دارند از همه قوی تر است.

از 10 ایالتی که بر اساس دریافت های گالوپ بیشترین رتبه تایید ترامپ را در سال 2018 داشته اند،یکی از بیشترین آرای الکترال با 11 رای متعلق به «تنسی» است و 10 ایالت دیگر دارای به طور ترکیبی دارای 57 رای الکترال هستند.

بر اساس گزارش «سی ان ان» اگر شما جای ترامپ باشید،این اعداد و ارقام شما را به طور قطع نگران خواهد کرد.

این اطلاعات نشان می دهد که ترامپ کارهای زیادی برای انجام در 620 روز آینده دارد تا بتواند در انتخابات 2020 پیروز شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟