برپایی کرسی های تلاوت قرآن در مساجد تهران


برپایی کرسی های تلاوت قرآن در مساجد تهران

در آستانه ولادت حضرت زهرا (ع) کرسی های تلاوت قرآن کریم در مساجد تهران برپا می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کرسی های تلاوت قرآن کریم در آستانه ولادت حضرت زهرا(ع) در تعدادی از مساجد تهران بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

بنابراین گزارش، شنبه چهارم اسفند کرسی تلاوت قرآن کریم با تلاوت مجید ملک‌ محمدی، قاری ممتاز کشورمان و با اجرای سیدحامد رشیدالشادات در مسجد اعظم تجریش برگزار خواهد شد.

کرسی تلاوت دیگری دوشنبه ششم اسفند در شب میلاد حضرت زهرا(ع) در مسجد خلیل الله واقع در محله نارمک، خیابان شهید مدنی با تلاوت علی محرابی قاری و حافظ قرآن کریم برپا و کرسی تلاوت دیگر سه شنبه هفتم اسفند با حضور آیت الله دین‌پرور و با تلاوت امیرحسین حیدری قاری و حافظ ممتاز کشورمان در تکیه تجریش برگزار می‌شود.

همچنین، چهارشنبه هشتم اسفند کرسی تلاوت قرآن با تلاوت محمود نوروزی، حافظ بین المللی کشورمان در مسجد رحمتیه واقع در خیابان پیروزی خیابان شکوفه برگزار می شود. پنجشنبه نهم اسفند نیز کرسی تلاوت قرآن کریم با تلاوت طه کبیری قاری ممتاز کشورمان در مسجد فاطمی خانی‌آبادنو برپا می شود.

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع می شود همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره 09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط