دغدغه‌های چلسی پس از محروم شدن از خرید بازیکن؛ نعمت بازیکن قرضی، بلای تیم‌های چشم انتظار


دغدغه‌های چلسی پس از محروم شدن از خرید بازیکن؛ نعمت بازیکن قرضی، بلای تیم‌های چشم انتظار

چلسی پس از محرومیت از فصل نقل و انتقالات در 2 پنجره، روزهای سختی در پیش دارد.

چلسی پس از محرومیت از فصل نقل و انتقالات در 2 پنجره، روزهای سختی در پیش دارد.

به گزارش سایت نود، با محرز شدن تخلفات گسترده چلسی در نقل و انتقال بازیکنان زیر 18 سال و محرومیت تیم از خرید بازیکن در 2 پنجره نقل و انتقالات، صرفنظر از نتیجه فرجام‌خواهی این باشگاه، آبی‌های لندن در یکی از سیاه‌ترین روزهای خودشان با معضلی پیچیده مواجه شده‌اند.
این روزها ساری، سرمربی تیم به خاطر نتایج ضعیف و رقم زدن شاهکارهایی مانند شکست 6 بر صفر مقابل منچسترسیتی حتی ممکن است اخراج شود. از دست دادن مربی در این شرایط می‌تواند نقشه‌های تاکتیکی تیم را عوض کند و سرمربی جدید هم قطعا نمی‌تواند بدون خرید کارش را پیش ببرد.

احتمال بی‌جایگزین شدن ستاره‌های جدا شده

محرومیت چلسی فقط به معنای منع تیم از خرید بازیکن است و تیم می‌تواند بازیکنانش را بفروشد. این یعنی، قوت گرفتن شایعه جدایی ستاره‌هایی مانند ادن ازار که به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار دارد. از طرفی اگر ازار فروخته شود با توجه به ناتوانی تیم لندنی از خرید در 2 پنجره، عملا جانشین‌ها تنها می‌توانند از آکادمی باشگاه روانه تیم اصلی شوند. احتمال غارت قهرمان سابق لیگ برتر انگلیس وجود دارد؛ مگر اینکه کادر مدیریتی تیم تدبیری برای جلوگیری از هجوم علیه شیرهای لندن بیندیشند.

ترفند چلسی

در این بین آنچه کورسوی امیدی برای تیم لندنی به وجود می‌آورد، وجود بازیکنان قرضی (حدود 33 بازیکن) در دیگر تیم‌هاست؛ آنچه باعث می‌شود تیم در این روزهای بحرانی اندکی ضعف‌های خودش را بپوشاند. به هر حال چلسی در چند سال گذشت با وجود مطرح شدن نامش به عنوان اولین تیم ولخرج هزاره جدید، هرگز بیش از سقف پیش‌بینی شده برای خرید بازیکن در سیستم «بازی جوانمردانه اقتصادی) دست به جیب نشده اما هرگز آکادمی قدرتمندی نداشته و همین موضوع، تردیدها درباره گذر سلامت 2 تیم از روزهای طوفانی پیش‌رو را به اوج می‌رساند. چلسی در واقع پس از رئال، بارسلونا و اتلتیکومادرید سومین تیم بزرگ محروم شده از فصل نقل و انتقالات است و باید دید مانند 3 باشگاه بزرگ اسپانیایی توانایی گذر از این روزهای سیاه را دارد یا نه. تجربه نشان داده تیم در استقاده از بازیکنان خودی و در واقع بازیکن‌سازی موفقیت زیادی نداشته و اگر در به روی همین پاشنه بچرخد، مطمئنا تیم افت کرده ساری در ادامه راه با مشکلاتی زیادی مواجه خواهد شد.

1977

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی