جزییات ازدواج عموپورنگ با دختر هندی + عکس و فیلم


جزییات ازدواج عموپورنگ با دختر هندی + عکس و فیلم

عمو پورنگ با نوشتن کامنتی زیر پست خانم هندی شایعات زیادی را به راه انداخت .

جزییات ازدواج عموپورنگ با دختر هندی + عکس و فیلم

به گزارش شمانیوز : ساعاتی قبل در صفحات مجازی شایعه ای به راه افتاد و مردم به صفحه یک خانم هندی هجوم بردند و باکامنت های فراوان به شایعه ی ازدواج او با عمو پورنگ دامن زدند.

جزییات ازدواج عموپورنگ با دختر هندی + عکس و فیلم

دلیل اصلی این شایعه کامنتی بود که داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) زیر پست این خانم خوش صدای هندی نوشته بود و مردم به گمان این که ایشان همان عشق عموپورنگ است شروع به عرض تبریکات فراوان و در نوع خود جالب کردند.

جزییات ازدواج عموپورنگ با دختر هندی + عکس و فیلم

کامنت عموپورنگ زیر پست خانم هندی

جزییات ازدواج عموپورنگ با دختر هندی + عکس و فیلم

جزییات ازدواج عموپورنگ با دختر هندی + عکس و فیلم

واکنش عموپورنگ به شایعه مشخص شدن عشق هندی اش

ماجرای بامزه عشق عمو پورنگ به یک دختر هندی که روی آنتن زنده تلویزیون اعلام کرد

جزییات ازدواج عموپورنگ با دختر هندی + عکس و فیلم

بیوگرافی داریوش فرضیایی عمو پورنگ
نام:داریوش
نام خانوادگی:فرضیایی
تاریخ تولد:۱۳۵۲/۵/۱
محل تولد:تهران
تحصیلات:کارشناسی گرافیک
تاهل:مجردعمو پورنگ


داریوش فرضیایی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است.مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد ۱۳۱۵ در گیلان و پدرش آذری است.وی در ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۳ پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش‌هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجرا‌های دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته ۹۸% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

عمو پورنگ به همراه بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و همسرش عازم سفر حج شدن که در ادامه عکسی از آن‌ها با لباس احرام در خانه کعبه را مشاهده میکنید.

*فعالیت هنری داریوش فرضیایی عمو پورنگ
فرضیایی از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آن‌ها گل پسر و ننه بلقیس بود. با برنامه او ما و شما که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

او به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.

این دو باز با هم در برنامه‌های دیگری، چون بوستان دوستان پورنگ و هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ همکاری خود را ادامه دادند. در این چند برنامه اخیر او با افرادی، چون امیر محمد متقیان (نقش‌های امیر محمد، گلدون خان، آقا نگهدار و آقا ممنون)، محمدرضا خوارزمی (نقش‌های جوجه، دود دو)، امیر سهیلی (نقش سلطان) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلون پنبه) و همکار بوده و با آن‌ها خیلی موفق بوده است.

گروه برنامه ساز عموپورنگ در نوروز ۱۳۹۴ ویژه برنامهٔ عیدانه عموپورنگ را به مدت هفت روز با همکاری شهرداری منطقه ۵ تهران در بوستان جوانمردان ایران به روی آنتن بردند. همچنین محله گل و بلبل تنها برنامه‌ای است که بزرگترین دکور برنامه کودک را تا به الان با مساحت ۱۵۰۰ متر را داشته است؛ که با مشارکت شهرداری تهران در ۹۰ قسمت ۴۵ الی ۶۰ دقیقه‌ای تولید و بر روی آنتن شبکه دو رفت.

گفتنی است که ایشان در سال ۹۴ سابقه اجرای ۲ برنامه را دارد. همچنین وی در برنامه سه ستاره که به معرفی برترین‌های سال ۹۴ در ویژه برنامه نوروز ۹۵ پرداخت به عنوان سومین مجری برتر سال ۹۴ در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان منتخب شد.

*برنامه‌های تلویزیونی عمو پورنگ
ما و شما ۱۳۷۴
تورنگ و پورنگ ۱۳۷۸
کودک و نوجوان ۱۳۸۱
ویژه ماه رمضان ۱۳۸۱
شبکه بی طرف ۱۳۸۳
یکی و تکی ۱۳۸۴
باز باران با طراوت ۱۳۸۵
شبکه عمو پورنگ ۱۳۸۷
مدرسه عمو پورنگ ۱۳۸۸
بوستان دوستان پورنگ ۱۳۸۹
هزار و شصت و شونزده ۱۳۹۱
کتابخانه عمو پورنگ ۱۳۹۲
عیدانه ۹۴ عمو پورنگ ۱۳۹۴
محله گل و بلبل ۱۳۹۴
عیدانه ۹۵ عموپورنگ ۱۳۹۵
عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
سفر بی خطر (۱۳۸۶–۱۳۸۷)
شبکه کودک عموپورنگ (۱۳۹۰)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شایعات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام