فرکی: روزی سختی داشتیم/ پیکان توانایی‌های زیادی دارد


فرکی: روزی سختی داشتیم/ پیکان توانایی‌های زیادی دارد

سرمربی تیم پیکان گفت: بازی سختی مقابل تیم ماشین سازی تبریز داشتیم ولی توانایی های زیادی داریم.

سرمربی تیم پیکان گفت: بازی سختی مقابل تیم ماشین سازی تبریز داشتیم ولی توانایی های زیادی داریم.

به گزارش وبسایت نود، حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: برای ما امروز روز سختی بود. همانطور که در نشست خبری دیروز هم گفتم پیکان توانایی زیادی دارد اما با شرایطی که برایش پیش آمده دچار مشکل شده است و برای اینکه شرایط موجود را تغییر دهیم باید کارهای زیادی انجام دهیم.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و مقابل تیم ماشین‌سازی که بازیکنان خوبی دارد و نتایج خوبی کسب کرده است، بازی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم گرفتن سه امتیاز کار مهمی بود که ما انجام دادیم. مقابل ماشین‌سازی از نظر روحی شرایط خوبی نداشتیم و بازی هم دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول ما تا دقیقه 15 دو سه موقعیت گلزنی داشتیم، به بازیکنان‌مان هم گفته بودم که بازی را مدیریت کنند و یک موضوع دیگر هم کنترل بازی بعد از گلزنی تیم‌مان بود. فکر می‌کنم در زمان خوبی به گل رسیدیم، در دقیقه پایانی نیمه اول گل‌مان را زدیم و بین دو نیمه هم نکاتی را که لازم بود، به بازیکنان منتقل کردیم.

سرمربی تیم پیکان در ادامه تصریح کرد:‌ در نیمه دوم تلاش کردیم، سه امتیاز را حفظ کنیم و برای این کار بچه‌ها با تلاش و غیرت زیادی بازی کردند. کاملاً مشخص بود ممکن است ماشین‌سازی بازی مستقیم را انجام دهد و ما این موضوع را پیش‌بینی کرده بودیم که خوشبختانه توانستیم مقابل این نوع بازی حریف را بگیریم. در دقایق پایانی هم یک پنالتی به سود حریف اعلام شد که اگر این گل را می‌خوردیم جای افسوس داشت، اما دروازه‌بان‌مان خیلی خوب عمل کار کرد. این دروازه‌بان همان‌طور که مقابل سپاهان هم عملکرد خوبی از خود نشان داده بود، توانست در این مسابقه هم پنالتی حریف را مهار کند و فکر می‌کنم نقطه اوج این بازی همان ضربه پنالتی بود. ما در یک بازی ویژه و حساس توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. فکر می‌کنم این امتیازات از نظر روحی می‌تواند کمک شایانی به تیم ما باشد.

فرکی در مورد دوندگی بالای تیمش و اینکه چطور اجازه خلاقیت به هافبک‌های تیم ماشین‌سازی را نداده است،‌ گفت: اشاره درستی کردید روی سه بازیکنان میانی ماشین سازی حساب ویژه ای کرده بودیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم و بازیکنان کلیدی این تیم رامهار کردیم البته همه بازیکنان این تیم خوب هستندو نقطه مهم این تیم میانه میدان بود. وقتی هافبک های این تیم را از کار انداختیم به گل رسیدیم . خط میانی ما هم در بازی با سپاهان و هم در این بازی عملکرد خوبی داشت و تلاش می‌کنیم از نظر روحی نیز تیم‌مان را بازسازی کنیم. یک مقدار هم بحث فنی وجود دارد که تلاش می‌کنیم در تمرینات آن را بهبود ببخشیم. در بازی‌های قبلی‌ تیم ما همیشه گل اول را می‌خورد، اما امروز به گل نخست رسیدیم و وارد فاز جدیدی شدیم که توانستیم آن را حفظ کنیم. خدا را شکر کسب سه امتیاز این بازی مهم بود و توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

فرکی در مورد دروازه بان پیکان اظهار داشت: امینی دروازه بان تیم امید و بازیکن تیم خودم در سپاهان بود.

20441

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس