پیام تسلیت ارتحال آیت الله مومن


پیام تسلیت ارتحال آیت الله مومن

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی رحلت آیت الله محمد مومن عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

­

­به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سپاه نیوز؛ در پی رحلت عالم فرزانه و فقیه ژرف اندیش آیت الله محمد مومن، عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

­

­متن پیام به این شرح است:

­بسم الله الرحمن الرحیم

­انا لله و انا الیه راجعون

­رحلت جانکاه عالم فرزانه، فقیه عالیقدر و روحانی انقلابی و ژرف اندیش، حضرت آیت الله محمد مومن موجب تأثر و تألم آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

­

­تردیدی نیست کارنامه سراسر درخشان آن عالم فرزانه و فقیه پارسا و ساده زیست که در زمره مجاهدان و طلایه داران انقلاب اسلامی و مظهر تعهد، وفاداری و فداکاری در سنگر های ترویج فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و تربیت انسان‌های رسالت آشنا و زمان شناس در حوزه و دانشگاه محسوب می‌شود، برای همیشه الهام بخش و هدایتگر جامعه اسلامی به ویژه طلاب و دانشجویان انقلابی خواهد بود.

­

­سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر مقدس حضرت بقیه الله العظم(عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) ،حوزه های علمیه، بیت شریف و بازماندگان ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن عالم پرهیزگار و جلیل القدر رحمت واسعه الهی و برای فرزندان و یادگاران مکرم صبر و شکیبایی توام با پاداش خداوند مسئلت می کند.

­

­سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

­

­سوم اسفند ماه ۱۳۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟