شورای فضای مجازی در استان تشکیل شود


شورای فضای مجازی در استان تشکیل شود

بیرجند - ایرنا - مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: باید شورای فضای مجازی در استان تشکیل و از ظرفیت جوانان برای تولید محتوا در این عرصه بهره گرفته شود.

به گزارش ایرنا سجاد رضایی پیش از خطبه های نمازجمعه بیرجند گفت: با توجه به اهمیت این موضوع باید مدیران عالی رتبه استان حضور یابند تا به عنوان متولی اصلی، فضای مجازی مدیریت و کنترل شود.
وی یادآور شد: ناکارآمد جلوه دادن نظام در صدر فعالیت های مجازی دشمن قرار گرفته به طوری که خاکریز فضای مجازی به منازل مردم رسیده است.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: شبکه سازی و جریان سازی عظیم در صدر فعالیت های معاندان نظام است و امروز از ظرفیت فضای مجازی به شخص مقام معظم رهبری و دستگاه های وابسته به نظام حمله می کنند تا بتوانند ولایت پذیری جوانان و نوجوانان را از بین ببرند.
وی ادامه داد: دشمن از سیل میلیونی حضور مردم در 22 بهمن ناراحت است و سعی می کند از خاکستری کوچک آتشی بزرگ خلق تا پایه های نظام را ضعیف کند اما نقش جوانان انقلابی در این میان حایز اهمیت است.
رضایی گفت: مسیح علی نژاد یک خانم ایرانی وابسته به معاندان، جریانی را در فضای مجازی به راه انداخته که زنان و خواهران با حجاب بد در جامعه ایرانی عکس بگیرند و حتی با افرادی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند درگیر شوند و فیلم را منتشر کنند اما مطمئنا تنها قربانیان بی عفتی خود این افراد هستند.
وی اظهار داشت: در بستر فضای مجازی در سازمان بسیج رسانه برنامه جدی را آغاز کردیم تا سواد رسانه ای مردم بالا برود و نحوه استفاده از ابزارهای وابسته به فضای مجازی را یاد بگیرند.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان خراسان جنوبی گفت: باید از ظرفیت جوانان علاقه مند در جریان سازی، تولید محتوا و شبکه سازی بهره بگیریم که در این راستا با تولید 10 هزار محتوای انقلابی در دهه فجر اقدام کردیم.
وی افزود: در عرصه فضای مجازی کار جدی در استان صورت نگرفته و مسئول اصلی مدیریت آن معلوم نیست بلکه هر دستگاهی بخشی را بر عهده دارد.
رضایی با بیان اینکه شبکه سازی و جریان سازی در فضای مجازی دستور موکد رهبری است، تصریح کرد: تا با جدیت وارد عمل نشویم نخواهیم توانست جنگ نرم را مدیریت کنیم.
وی گفت: امروز جنگ نظامی وجود ندارد اما باید در برابر جنگ رسانه ای موجود تدبیری اساسی اندیشید و در برابر جنگ نرمی که دشمن راه اندازی کرده است با تمام قوا ایستادگی کرد.
3215*3028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا