باMWC19: ال‌جی و سه موبایل جدید قبل از MWC 2019


ITiran - شرکت ال‌جی سه‌شنبه گذشته، کمتر از یک هفته از شروع نمایشگاه جهانی موبایل، از 3 گوشی میان رده جدید خود پرده برداشت. نام این سه گوشی جدید، LG Q60، K50 و K40 است که هر سه به صفحه‌نمایش حرفه‌ای HD+ FullVision مجهز هستند. در دو مدل Q60 و K50 ، صفحه نمایش 6.26 اینچی و در مدل K40، صفحه نمایش 5.7 اینچی در نظر گرفته شده...

ITiran - شرکت ال‌جی سه‌شنبه گذشته، کمتر از یک هفته از شروع نمایشگاه جهانی موبایل، از ۳ گوشی میان رده جدید خود پرده برداشت.
نام این سه گوشی جدید، LG Q60، K50 و K40 است که هر سه به صفحه‌نمایش حرفه‌ای HD+ FullVision مجهز هستند. در دو مدل Q60 و K50 ، صفحه نمایش 6.26 اینچی و در مدل K40، صفحه نمایش 5.7 اینچی در نظر گرفته شده است.
هر سه گوشی جدید ال جی به قابلیتی هوشمندی به نام AI CAM مجهز هستند. این قابلیت جدید به دوربین دستگاه کمک می‌کند تا اشیا، غذا، انسان‌ و حیوان موجود در زاویه دید خود را شناسایی کرده و تنظیمات مناسب با هرکدام را جداگانه انجام دهد.
دوربین موبایل‌های جدید ال‌جی
تفاوت بزرگی که بین این سه گوشی وجود دارد، سیستم دوربین‌های دستگاه‌هاست. دو مدل Q60 و K50 هر دو به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز بوده ولی مدل Q60، سه دوربین در پشت خود دارد. در مدل Q60، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت اتو فوکوس که تحت عنوان PDAF معرفی شده، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت زاویه سوپر واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با سنسور عمق سنج وجود دارد.
در مدل K50 ، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت PDAF و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت عمق سنج وجود دارد. در مدل K40 نیز، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت PDAF وجود دارد.
سایر اطلاعات
هر سه مدل به سنسور تشخیص دهنده اثر انگشت مجهز هستند و از شبکه اینترنت موبایلی 2G ،3G و LTE پشتیبانی می‌کنند.
ال‌جی هنوز تاریخ‌ عرضه به بازار و قیمت گوشی‌های تازه وارد خود را اعلام نکرده است.
طبق گفته شرکت، هر سه موبایل جدید ال جی در نمایشگاه MWC 2019 که از 22 فوریه در بارسلونا آغاز می‌شود، حضور خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت