مدیرعامل مخابرات خبر داد: برخورد قاطعانه با متخلفان


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: فرهنگ غالب سازمانی شرکت مخابرات ایران بر خلوص نیت، صداقت و عزت‌نفس کارکنانش بنا نهاد شده، کارکنانی که در طول این سالها شرافتمندانه در راستای پیشرفت کشور و آرامش مردم تلاش کرده اند. به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید مجید صدری در پست اینستاگرای خود نوشت: در مخابرات نیز مانند...

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: فرهنگ غالب سازمانی شرکت مخابرات ایران بر خلوص نیت، صداقت و عزت‌نفس کارکنانش بنا نهاد شده، کارکنانی که در طول این سالها شرافتمندانه در راستای پیشرفت کشور و آرامش مردم تلاش کرده اند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید مجید صدری در پست اینستاگرای خود نوشت: در مخابرات نیز مانند هر جامعه دیگر متاسفانه بر اثر زیاده خواهی عده ای معدود -با درخواست های غیر متعارف از مردم شریف- گاهی این فرهنگ تضعیف می شود.
او افزوده است: خانواده بزرگ و محترم مخابرات ایران، هرگز چنین رفتارهایی را در مجموعه خود نمی‌پسندد به همین خاطر، تاکنون قاطعانه با متخلفان برخورد کرده است.
او درخواست کرده است برای جلوگیری از وقوع موارد ناخوشایند، از تمامی همکاران گرامی و همه عزیزانی که با مخابرات در ارتباط هستند، تقاضا می کنم در صورت مشاهده هر اقدام ناپسندی که شایسته مجموعه وزین و پرسنل خدوم مخابرات ایران نباشد بطور مستقیم با من در ارتباط باشند.
صدری افزوده اسن: مثل همیشه نظرات شما که از طریق اینستاگرام یا درگاه ارتباط مستقیم سایت(tci.ir/ceomsg) به من می رسد برایم ارزشمند است و آن را پیگیری می کنم. مخابرات ایران نهایت تلاش خود را برای خدمت صادقانه و‌ خالصانه به مردم و کارکنان به کار خواهد گرفت، مردم نیز این را باور کرده و به مخابرات اعتماد کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق