امکان پاسخگویی به شکایات کاربران حوزه ICT در شبکه‌های اجتماعی


معاون وزیر ارتباطات با اشاره به نحوه ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه‌های مختلف ICT گفت: امکان پیگیری شکایات از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز برای کاربران فراهم است.

امکان پاسخگویی به شکایات کاربران حوزه ICT در شبکه‌های اجتماعیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اینستاگرام نوشت: یکی از مهم‌ترین وظایف رگولاتوری حفاظت از حقوق کاربران سرویس‌های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات است.

رئیس رگولاتوری با بیان اینکه طی چند سال گذشته سامانه ۱۹۵ در راستای ثبت و پاسخگویی به شکایات مردم در حوزه ICT راه‌اندازی شد، ادامه داد: در کنار سایر راه‌های طرح و پیگیری شکایات، این سامانه متناسب با تغییر تکنولوژی و نیازهای مردم در دسترسی و پیگیری راحت‌تر شکایاتشان، بهینه‌سازی شده است.

وی افزود: در نسخه جدید این سامانه، امکان ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی و ضمیمه کردن مستندات شکایت فراهم شده است.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رسیدگی به شکایات کاربران در موضوعاتی مانند اینترنت، موبایل، تلفن ثابت، خدمات پستی، خدمات دفاتر پیشخوان و شکایت از تشعشعات آنتن‌های تلفن همراه قابل انجام است گفت: کاربران اگر در مورد دریافت خدمات در این حوزه‌ها شکایت دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵، شکایت خود را به‌صورت آنلاین ثبت و پیگیری کنند.

وی افزود: در همین حال امکان ارائه شکایت از طریق تماس با تلفن گویا و شبکه‌های اجتماعی نیز فراهم شده است و کاربران می‌توانند سوالات و شکایت خود از اپراتورها را از طریق درج هشتگ ۱۹۵ (#صد و نود و پنج #نام اپراتور) در شبکه‌های اجتماعی پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منشا صدای انفجار در گناوه چه بود؟