تدوین و انتشار 2200 برگ پوستر و بیانیه گام دوم انقلاب در کردستان


تدوین و انتشار 2200 برگ پوستر و بیانیه گام دوم انقلاب در کردستان

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از تدوین و انتشار دو هزار و 200 برگ و بیانیه پوستر گام دوم انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

تدوین و انتشار 2200 برگ پوستر و بیانیه گام دوم انقلاب در کردستان

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پیام گام دوم انقلاب بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط معظم‌له صادر شد.
وی با اشاره به اینکه این بیانیه نقشه راه همه ما در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای ترویج بیانیه گام دوم انقلاب و آگاه‌سازی مخاطبان این نهاد انقلابی اقدام به انتشار پوستر گام دوم انقلاب اسلامی کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: سرگذشت چهل ساله انقلاب اسلامی، تفاوت چالش‌های دیروز و امروز انقلاب با مستکبران، ظرفیت‌های مهم کشور برای گام دوم انقلاب، توصیه‌هایی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی از مطالب مطرح شده در این پوستر است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: وظیفه‌ی همه نهادها و ارگان‌های دولتی است که روی تک تک موارد بیانیه گام دوم انقلاب کار کنند و براساس آن روزنه‌های موفقیت انقلاب اسلامی را رصد کنند.
حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با انتشار پوستر و بنر بیانیه گام دوم انقلاب سعی دارد مخاطبان خود و جوانان استان را با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش آشنا کند، اضافه کرد: در این راستا علاوه بر انتشار یک هزار و 200 برگ پوستر و بیانیه گام دوم انقلاب، یک‌هزار برگ پوستر با عنوان «جوان پیشرو دلیل امید» نیز منتشر شده که در سطح استان توزیع خواهد شد.
وی در پایان از تدوین 20 بنر از بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد و بیان کرد: این بنرها در سطح ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای استان کردستان جهت اطلاع مخاطبین و مراجعین به این ادارات نصب خواهد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر