کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جام جهانی به میدان می رود


کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جام جهانی به میدان می رود

کرمانشاه- ایرنا- دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه، از حضور یک کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که قرار است به میزبانی روسیه برگزار شود، خبر داد.

منصور کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رضا افضلی کشتی گیر کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به عنوان نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران در مسابقات جام جهانی روسیه شرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: افضلی در مسابقات اخیر جام جهان پهلوان تختی که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند که در انتخابش نقش مهمی داشته است.
کیانی افزود: رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2019 میلادی با حضور هشت تیم برتر دنیا قرار است طی روزهای 25 و 26 اسفند امسال در کشور روسیه برگزار شود.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه تیم کشتی ایران تحت عنوان تیم امید و با 13 ورزشکار عازم رقابت های جام جهانی خواهد شد، افزود: هدایت تیم ملی برعهده علیرضا رضایی قرار دارد و سعید واگذاری و اکبر بهتری نیز به عنوان مربی در کنار این تیم حضور دارد.
وی همچنین با اشاره به گروه بندی مسابقات نیز گفت: تیم ایران در گروه دوم با تیم های آمریکا، گرجستان و مغولستان هم گروه شده است، ضمن اینکه تیم های روسیه، کوبا، ژاپن و ترکیه نیز در گروه اول حضور دارند.
کیانی خاطرنشان کرد: طبق برنامه رقابت ها تیم ایران ابتدا با مغولستان مسابقه می دهد و سپس به ترتیب مقابل تیم های آمریکا و گرجستان قرار خواهد گرفت.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه افزود: 2 تیم اول هر گروه به مسابقه فینال و تیم های دوم نیز به دیدار رده بندی راه پیدا می کنند.
وی در پایان از آمادگی رضا افضلی کشتی گیر کرمانشاهی ابراز رضایت کرد و گفت: به طور قطع این کشتی گیر می تواند کشتی های خوبی گرفته و تیم کشورمان را در رقابت های جام جهانی کمک کند.
مسابقات کشتی جام جهانی سال 2017 با حضور 10 تیم اول جهان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد که تیم ایران با پیروزی برابر آمریکا در دیدار فینال، عنوان قهرمانی را کسب کرد.
7458/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان