سکان تهران قهرمان لیگ دراگون بوت بانوان شد


سکان تهران قهرمان لیگ دراگون بوت بانوان شد

تهران- ایرنا- مسابقات لیگ دراگون بوت بانوان باشگاههای کشور در بوشهر با قهرمانی تیم سکان تهران به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، مرحله برگشت نخستین دوره لیگ دراگون بوت امروز (پنجشنبه) به میزبانی کمپ قایقرانی دهکده گردشگری بندر بوشهر با حضور 14 تیم و در دو مسافت 500 متر و 200 متر برگزار شد.
در پایان این رقابت ها در مسافت 500 متر سکان جوان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت، لاهیجان دوم شد و آوش نیلگون خلیج فارس سوم شد.
در مسافت 200 متر نیز سکان جوان تهران، آوش و ملوان به ترتیب در جایگاههای اول تا سوم قرار گرفتند.
بدین ترتیب تیم باشگاه سکان جوان تهران با مجموع 50 امتیاز از دور رفت و برگشت قهرمان نخستین دوره لیگ برتر دراگون بوت بانوان باشگاههای کشور شد و سهمیه حضور در مسابقات جهانی 2019 تایلند را در بخش بانوان به دست آورد.
باشگاه های آوش هرمزگان با 45 امتیاز، ملوان بندر انزلی با 39 امتیاز، هیات لاهیجان با 36 امتیاز، مشعل دریای بوشهر با 27 امتیاز، آینده سازان تهران با 23 امتیاز، آذرخش هرمزگان با 13 امتیاز، ایران خودرو کردستان با 12 امتیاز، دولاب بوشهر با 10 امتیاز و شهرداری ساوه با 6 امتیاز نیز به ترتیب در جایگاه های دوم تا دهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفتند.
در رقابت های کاپ کشوری رده سنی بالای 40 سال نیز تیم سکان تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و مجوز حضور در رده مستر مسابقات جهانی را کسب کرد. پس از این تیم، آوش نیلگون خلیج فارس و هیات قایقرانی بوشهر دوم و سوم شدند.
این رقابت ها فردا (جمعه) با برگزاری مسابقات دور پایانی لیگ آقایان در مسافت 500 متر و 200 متر ادامه خواهد داشت.
ورزشی**ع.ح**1067

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید