نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور در بوشهر آغاز شد


نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور در بوشهر آغاز شد

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهربا اشاره به آغاز نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور در بوشهر گفت: در این دوره از مسابقات 150 تیرانداز در رشته تفنگ و تپانچه از 7 استان شرکت دارند.

به گزارش بوشهر ۲۴؛ حجت‌الله نوری ظهر امروز در آغاز نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور در بوشهر اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف ثابت در رشته تفنگ و تپانچه استان‌های جنوب کشور در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور 150 ورزشکار در بوشهر آغاز شده است.

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر با اشاره به شرکت 150 ورزشکار تیرانداز از 7 استان در این دوره از مسابقات تصریح کرد: این دوره از رقابتها به میزبانی هیئت تیراندازی استان بوشهر برای نخستین بار با حضور ورزشکاران استانهای بوشهر، فارس، خوزستان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان در سالن تیراندازی پایگاه دریایی بوشهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات تیراندازی جنوب کشور دو روز در بوشهر ادامه دارد خاطر نشان کرد: بوشهر به عنوان میزبان دارای استعدادهای بالایی در این رقابت‌ها دارد و میزبانی این رقابت‌ها برای بوشهر می‌تواند به توسعه روز افزون این ورزش در سطح استان بوشهر کمک شایانی کند.

تسنیم/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول