به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حجتی روز پنجشنبه درآیین افتتاح مجتمع پرورش ماهیان خاویاری "چم گز" پلدختر اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تشکر می‌کنم که با وجود همه ضعف‌هایی که ما داریم شبانه‌روز تلاش می‌کنند و فعالیت‌هایشان را ادامه می‌دهند.

او افزود: همه صید، صیادی و پرورش در شمال، جنوب، دریای عمان، اقیانوس هند، خلیج فارس، مازندران، گیلان و گلستان و کل تولید شیلات کشور قبل از انقلاب ۳۰ هزار تن بود که این آمار الان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده و ۴۰ برابر شده است.

حجتی با بیان اینکه خداوند به ما ظرفیت های خیلی زیادی داده کهمتاسفانه از آنها غافل بوده ایم،تصریح کرد:ظرفیت‌های زیادی در کشور داریم که به برکت نظام و حمایت مسئولان خوشبختانه در بحث تولیدات این بخش وضعیت خوبی داریم.

او با اشاره به قیمت خرید تضمینی برخی محصولات و نامه نمایندگان مجلس در روز گذشته ،خاطر نشان کرد: در حال پیگیری هستیم. ۲۷۷ نماینده مجلس در خصوص قیمت گندم و برای حمایت از کشاورزان یک نامه را امضا کرده‌اند که کمتر چنین چیزی را با این همه امضا سراغ داشته ایم.

به گفته حجتی با وجود خشکسالی‌هاوشرایط اقلیمی خوشبختانه توانسته‌ایم با زحمات و تلاش کشاورزان در گندم به تولید ملی رسیده و واردات نداشته باشیم.

وزیرجهادکشاورزی تاکید کرد : امروز نان را با دستان خودمان تولید می‌کنیم وبا وجود چنین شرایطی است که ملت ما باسرفرازی ایستاده وبه راه خودش ادامه می دهد و با سربلندی به ترامپ می‌گوییم هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد.