مدارس فرسوده مشکل اصلی آموزش و پرورش بروجرد است


مدارس فرسوده مشکل اصلی آموزش و پرورش بروجرد است

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: مدارس فرسوده و تخریبی از مشکلات اصلی آموزش و پرورش این شهرستان هستند.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه درحاشیه بازدید سرزده از آموزش و پرورش بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر مدارس بروجرد بیش از چهل سال قدمت دارند و مناسب برای تحصیل علم و دانش نیستند.
وی با بیان اینکه نوسازی در مدارس بروجرد باید فعال شود، اظهارداشت: باید با شناسایی مدارس فرسوده اقدامات لازم در جهت بازسازی و بهسازی آنها انجام شود.
معاون استاندار لرستان بیان کرد: مشکلات شهرستان بروجرد با تخصیص اعتبارات استانی حل و فصل نمی شود و باید از ظرفیت بالای نمایندگان در جهت جذب اعتبارات ملی بهره مند شد.
رحیمی اضافه کرد: با توجه به اینکه 30 تا 40 درصد اعتبارات هر وزارت خانه شناور و در اختیار وزیر است، نمایندگان شهرستان برای جذب بیشتر این اعتبارات تلاش کنند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تقویت شود که تحقق این مهم با حمایت های بیشتر خیرین صورت می گیرد.
معاون استاندار لرستان بیان کرد: شهرستان بروجرد در بیشتر حوزه های عمرانی و خدماتی مشکل دارد که برطرف کردن آنها نیازمند تلاش مضاعف و اقدام جهادی است.
رحیمی افزود: با توجه به همه مشکلاتی که پیش روی آموزش و پرورش بروجرد وجود دارد و تحصیل بیش از 50 هزار دانش آموزعملکرد این اداره قابل قبول است.
7190/7273

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403