گوشی سامسونگ Galaxy Fold به طور رسمی معرفی شد


هم رسان: ما تا به حال شایعات زیادی درباره گوشی قابل انعطاف سامسونگ شنیده بودیم و حالا سامسونگ از گوشی Galaxy Fold خود به طور رسمی رونمایی کرد. گوشی سامسونگ Galaxy Fold دارای مشخصات قابل توجهی می باشد، این گوشی دارای صفحه نمایش 7.3 اینچی می باشد که قادر خواهید بود آن را تا نمایید و به نصف کاهش دهید، همچنین دارای صفحه نمایش بیرونی 4.65 اینچی می...

گوشی سامسونگ Galaxy Fold به طور رسمی معرفی شد

هم رسان: ما تا به حال شایعات زیادی درباره گوشی قابل انعطاف سامسونگ شنیده بودیم و حالا سامسونگ از گوشی Galaxy Fold خود به طور رسمی رونمایی کرد.


گوشی سامسونگ Galaxy Fold دارای مشخصات قابل توجهی می باشد، این گوشی دارای صفحه نمایش 7.3 اینچی می باشد که قادر خواهید بود آن را تا نمایید و به نصف کاهش دهید، همچنین دارای صفحه نمایش بیرونی 4.65 اینچی می باشد.

گوشی سامسونگ Galaxy Fold به طور رسمی معرفی شد
گوشی Galaxy Fold به گونه ای طراحی شده است که کاربران در هنگام استفاده از آن تجربه ای بسیار عالی را تجربه نمایند. Galaxy Fold به آن اندازه صفحه ای که نیاز دارید در هر زمان تغییر می کند. از صفحه نمایش کوچک آن برای تماس ها استفاده می نمایید و از صفحه بزرگتر برای خواندن متون و مجلات دیجیتالی و دیدن فیلم و محتوای AR می توانید استفاده نمایید.

مشخصات این گوشی به شرح زیر می باشد:

Galaxy Fold
Display Main display: 7.3” QXGA+ Dynamic AMOLED (4.2:3)
Cover display: 4.6” HD+ Super AMOLED (21:9)
* Screen measured diagonally as a full rectangle without accounting for the rounded corners
Camera Cover camera 10MP Selfie Camera, F2.2
Rear triple camera 16MP Ultra Wide Camera, F2.2
12MP Wide-angle Camera, Dual Pixel AF, OIS, F1.5/F2.4
12MP Telephoto Camera, PDAF, OIS, F2.4, 2X optical zoom
Front dual camera 10MP Selfie Camera, F2.2
8MP RGB Depth Camera, F1.9
AP 7nm 64-bit Octa-core processor
Memory 12GB RAM (LPDDR4x), 512GB (UFS3.0)
*User memory is less than the total memory due to storage of the operating system and software used to operate the device features. Actual user memory will vary depending on the operator and may change after software upgrades are performed.*No MicroSD slot
Battery 4,380mAh (typical)*
Fast Charging compatible on wired and wireless
Wired charging compatible with QC2.0 and AFC
Wireless charging compatible with WPC and PMA
* 4,380mAh (typical) refers to the typical value of the battery capacity as tested under third-party lab conditions. Typical value is the estimated average value considering the deviation in battery capacity among the battery samples. Rated (minimum) capacity is 4,275mAh. Actual battery life may vary depending on network environment, usage patterns and other factors.
OS Android 9.0 (Pie)
این گوشی ظاهرا قرار است با قیمت 2000 دلار در زمان فروی در دسترس قرار گیرد، به زودی اطلاعات بیشتر از این دستگاه را منتشر خواهیم نمود.
'); d.write('

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن