درخشش همسران شاهد و ایثارگر البرزی در مسابقات قرآنی بنیاد شهید


درخشش همسران شاهد و ایثارگر البرزی در مسابقات قرآنی بنیاد شهید

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: همسران شاهد و ایثارگر البرزی موفق به کسب سه رتبه برتر در سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن‌کریم بنیاد شهید شدند.

درخشش همسران شاهد و ایثارگر البرزی در مسابقات قرآنی بنیاد شهید

اصغرعزیزی، کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز بزرگداشت شهدا، سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن‌کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر از تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه در استان قم آغاز و تا 13 اسفند ادامه دارد.
وی افزود: در این دوره ۱۹ نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر البرزی در سه دوره زمانی و در رشته‌های مفاهیم، قرائت، تحقیق و حفظ در جزهای پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و کل قرآن کریم با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: در دوره اول و دوم این مسابقات که ویژه همسران معظم شاهد و ایثارگر از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ بهمن‌ماه به مدت سه روز برگزار شد سه بانوی البرزی موفق به کسب رتبه شدند.
عزیزی اضافه کرد: مقام اول در رشته حفظ قرآن کریم، بالاترین نمره در رشته قرائت و یک شایسته تقدیر در حفظ 10 جز رتبه هایی است که بانوان البرزی دراین مسابقه کسب کردند.
کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در پایان گفت: دوره سوم و نهایی مسابقات نیز ویژه والدین شهدا، جانبازان، آزادگان و فرزندان پسر معظم شاهد و ایثارگر از تاریخ ۱۰ اسفندماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد که امیدواریم استان البرز در این بخش نیز بتواند رتبه‌های خوبی کسب کند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا