شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی کاهش یافت


شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی کاهش یافت

مدیر بورس منطقه‌ ای آذربایجان ‌غربی گفت: شاخص کل بازار بورس طی بهمن ماه گذشته با هشت هزار و 188 واحد کاهش در مقایسه با دی ماه به رقم 157 هزار و 387 واحد رسید.

ایران اکونومیست- وحید جوادی بیان کرد: شاخص کل بازار فرابوس نیز در بهمن ماه گذشته با 27 واحد کاهش به رقم یکهزار و 965 واحد رسید.

شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی کاهش یافت
وی با بیان اینکه در ماه گذشته بیش از 208 میلیون و 661 هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت های بورسی و فرا بورسی معامله شد، اضافه کرد: ارزش معامله های بورسی طی ماه گذشته در استان به بیش از 572 میلیارد ریال رسیده است.
وی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌ غربی 12 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از 381 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: نمایندگی شرکت سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 21 درصد به خود اختصاص داد.
مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 47 درصد کل معاملات در بهمن ماه مربوط به خرید بود، بیان کرد: طی این مدت سهام بانک تجارت با هشت درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.
جوادی گفت: طی ماه گذشته 52 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای آذربایجان غربی صادر شد.
بنا به این گزارش بورس منطقه ای آذربایجان غربی در 22 اسفند سال 1383 شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟