جنجال تازه رونالدو در مادرید به سبک مورینیو


جنجال تازه رونالدو در مادرید به سبک مورینیو

‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس بعد از بازی مقابل اتلتیکومادرید بار دیگر سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در مادرید به مصاف اتلتیکو رفت که در نهایت این بازی به برتری ۲ بر صفر روخی‌بلانکو انجامید.

جنجال تازه رونالدو در مادرید به سبک مورینیو

کریستیانو رونالدو که پس از جدایی از رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۸ برای اولین بار با پیراهن یوونتوس به مادرید بازگشته بود در جریان این بازی از سوی هواداران اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مورد توهین قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو که از شکست تیمش و واکنش هواداران عصبانی بود، پس از پایان مسابقه حاضر نشد با خبرنگاران صحبت کند و در میسکدزون وقتی خبرنگاران از او خواستند به چند سئوال جواب بدهد، کریس با نشان دادن پنج انگشت دست خود تعداد قهرمانی‌های خود در لیگ قهرمانان را به آن‌ها یادآوری کرد.

او در حالی که در حال رد شدن از کنار خبرنگاران بود با نشان داد پنج انگشت دست خود، گفت: «من پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان کسب کرده‌ام، اتلتیکو صفر».

این رفتار رونالدو یادآور نحوه رفتار مورینیو پس از شکست سنگین ۷ - صفر برابر تاتنهام بود.

در ماه اوت سال ۲۰۱۸، خوزه مورینیو پرتغالی که هدایت منچستر یونایتد را بر عهده داشت پس از شکست برابر تاتنهام با انتقاد از خبرنگاران، به آن‌ها یادآوری کرد که نسبت به سایر مربیان دیگر او بیشترین عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است.

رونالدو ابتدا در سال ۲۰۰۸ با منچستریونایتد و سپس چهار بار با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده که ۲ قهرمانی آن با پیروزی مقابل اتلتیکو در فینال سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ به دست آمده است.

بیشتر بخوانید:

تساوی لیورپول و بایرن در شب برآورده نشدن انتظارات/ لیون تیکی تاکای بارسا را خنثی کرد

اتلتیکو مادرید و یوونتوس نبرد سلاطین فوتبال دفاعی/ماموریت غیرممکن شالکه مقابل تیم بی رحم منچسترسیتی

انتهای پیام/

سوژه جدید رونالدو در مادرید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان