دولت در بخش نظارتی ضعیف عمل می‌کند/ ارز 4200 تومانی نتوانست گرانی‌ها را مهار کند


دولت در بخش نظارتی ضعیف عمل می‌کند/ ارز 4200 تومانی نتوانست گرانی‌ها را مهار کند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت در بخش نظارت بازار ضعیف عمل می‌کند و ارز 4 هزار و 200 تومانی نتوانسته گرانی‌ها را مهار کند.

دولت در بخش نظارتی ضعیف عمل می‌کند/ ارز 4200 تومانی نتوانست گرانی‌ها را مهار کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز( پنج‌شنبه ۲ اسفند) مجلس شورای اسلامی طی تذکری، اظهار کرد: اکنون تورم و افزایش گرانی‌ها باعث نگرانی مردم شده است، متأسفانه دولت در بخش کنترل و نظارت ضعیف عمل می‌کند و ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی نیز نتوانست گرانی‌ها را مهار کند.

وی افزود: مردم منتظر اقدامی از سوی دولت برای کنترل وضعیت موجود هستند و بنده نیز از دولت می‌خواهم که ملت را محرم دانسته و با آنها صحبت کند.

یوسف‌نژاد تصریح کرد: افزایش غیرمنطقی قیمت و عدم انجام تعهدات و تحویل به موقع خودرو به یکی از معضلات جامعه تبدیل شده این در حالی است که سودجویان در حال تعیین بازار هستند و به عبارتی دیگر بخش واسطه‌ای دولت را مدیریت می‌کنند، لذا می‌طلبد که بخش نظارتی دولت فعال شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که قیمت دلار ۱۶ تومان بود پراید با قیمتی کمتر از ۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسید، اما اکنون با پایین آمدن نرخ ارز شاهد آن هستیم که قیمت این مدل خودرو به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

وی در پایان گفت: نانوایان قشر زحمت‌کشی هستند که به مردم خدمت می‌کنند در حالی که سهمیه آرد آنها به یک، دوم کاهش یافته که این امر برای این قشر و مردم مشکل‌ساز خواهد بود، بنابراین از نهاد‌های نظارتی و مخصوصاً وزارت جهاد تقاضا دارم که به این موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟