تذکر نمایندگان به سلطانی‌فر برای گرفتن فضاهای ورزشی از مردم به بهانه خصوصی‌سازی


تذکر نمایندگان به سلطانی‌فر برای گرفتن فضاهای ورزشی از مردم به بهانه خصوصی‌سازی

نمایندگان تهران، اردکان و اسدآباد در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کردند که چرا به بهانه خصوصی‌سازی فضای ورزشی از مردم و هیات‌های ورزشی گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (پنج‌شنبه 2 اسفند 97) توسط احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

جبار کوچکی‌نژاد، یعقوب شیویاری و ذبیح‌الله نیک‌فر نمایندگان رشت، میانه و لاهیجان در تذکری به وزیر صنعت عنوان کردند که به چه مجوزی بیش از قیمت خودرو از مردم هزینه خودرو دریافت می‌کنید.

علی‌محمد مرادی نماینده مردم قروه در تذکری به وزیر علوم عنوان کرد به چه دلیل دانشگاه آزاد اسلامی شان و جایگاه ارباب رجوع را رعایت نمی‌کند.

سیدتقی کبیری و اکبر رنجبرزاده نمایندگان خوی و اسدآباد در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کردند که چرا در راستای رفع مشکل بیمه قالیبافان اقدام صورت نمی‌‌گیرد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که به چه دلیل بر عملکرد بانک‌های قرض‌الحسنه خصوصی علی‌الخصوص بانک کوثر نظارت نمی‌شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر اطلاعات عنوان کرد که حادثه تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان افزایش تدابیر امنیتی برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث را اقتضاء می‌کند.

علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کرد که آیا فعالیت مدیران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مطب‌های خصوصی دارای وجاهت قانونی است یا خیر؟

محن علیجانی زمانی،‌ ابوالفضل سروش، طیبه سیاوشی، محمدرضا تابش و اکبر رنجبرزاده نمایندگان تهران، اردکان و اسدآباد در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کردند که چرا به بهانه خصوصی‌سازی فضای ورزشی از مردم و هیات‌های ورزشی گرفته می‌شود.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکری به رئیس جمهور لزوم رسیدگی و نظارت دقیق بر عملکرد مالی مجتمع فولاد مبارکه و جلوگیری از ریخت و پاش‌های مالی در این مجموعه را متذکر شده است.

شهباز حسن‌پور بیگلری و اکبر رنجبرزاده نمایندگان سیرجان و اسدآباد در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که با توجه به اینکه در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم کلیه خدمات دولت به ولی نعمتان با 40 درصد تخفیف انجام شود.

سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر به وزرای اطلاعات و امور خارجه ضرورت رسیدگی به ارتباطات غیرمتعارف، غیررسمی و غیرقانونی اعضای سفارتخانه‌های خارجی و ملاقات با سمن‌های ایرانی، اتاق‌های بازرگانی و برخی از مسئولان دولتی به ویژه در استانداری‌ها و به وزیر کشاورزی ضرورت جلوگیری از اقدامات ادارات غله کشور در کاهش سهمیه آرد نانوایان آزادپز کشور را متذکر شد.

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در تذکری به وزیر صنعت خواستار توجه و تقویت شهرک‌های صنعتی شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان شاهین‌شهر و اسدآباد در تذکری به وزیر کشور عنوان کردند که یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز سهل‌انگاری در جلوگیری از قاچاق دام زنده مولد در گذشته است.

علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که بعد از وقوع چندین فقره حوادث تلخ منجر به فوت در مدارس نقاط مختلف کشور تا کنون هیچ برنامه مدونی برای پیشگیری از این نوع حوادث از سوی آن وزارتخانه شاهد نبوده‌ایم.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که آقای زنگنه اخیرا اعلام کردید افزایش قیمت سوخت تا وقتی مردم تحمل می‌کنند منطقی است هر چند این مواضع کاشف از ماهیت واقعی شما است اما به استناد فرمایش حضرت علی (ع) که می‌فرمایند خوب فکر کردن و بعد حرف زدن انسان را از لغز‌ش‌ها نگاه می‌دارد ضرورت تفکر و دقت معقولانه قبل از اظهارات ناثواب را به جنابعالی متذکر می‌شوم.

حسینعلی حاجی دلیگانی و اکبر رنجبرزاده نامیده شاهین‌شهر و اسدآباد در تذکری به وزیر کشاورزی عنوان کردند که نابسامانی موجود در بازار گوشت اقتضا می‌کند نسبت به تامین و توزیع مناسب این کالای اساسی برنامه عملی و جدی داشته باشید.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به رئیس‌جمهور و وزاری دادگستری و جهاد کشاورزی عنوان کرد که چرا با مافیای واردات نهاده‌های بخش طیور به ویژه مرغ برخورد نمی‌شود جای نگرانی جدی وجود دارد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که مدیریت مجموعه‌های وزارت اقتصاد مانند بورس و مدیرعامل بانک‌ها زودتر تعیین تکلیف و احکام آنها قطعی شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر